• Hebembe

För oss med BIM 1-5 juni

Hoppar in här, hoppas okej :) På försök nr 1 och hade inga förväntningar alls på lyckträff. På BIM -2 idag och det molar en hel del, som om mensen vore på gång. Men jag mår även illa... Har inte testat än, men beställt hem ett gäng stickor som borde dyka upp idag. Kan ju likaväl vara vanlig mensvärk, men hoppet lever :)

• Hebembe

Denna väntan.. bim idag och varken mens eller ett plus. Har ganska kort till med ÄL och mens, så det kan ju ta ett tag. Haft mycket molvärk de senaste dagarna, som om mensen är på g, men hittills varken det ena eller andra.

• Hebembe
    Hebembe skrev 2017-05-31 19:53:56 följande:

Denna väntan.. bim idag och varken mens eller ett plus. Har ganska kort till med ÄL och mens, så det kan ju ta ett tag. Haft mycket molvärk de senaste dagarna, som om mensen är på g, men hittills varken det ena eller andra.

Tid mellan* ska det ju såklart stå..
  • Hebembe

Plussade igårkväll, ganska tydligt. Tänkte att jag gör ett nytt idag på morgonen och det blev inte alls lika starkt. Det tog dessutom ganska lång tid innan något syntes.. Men ett plus är ett plus, eller?? Vågar inte ta ut nåt i förskott då min familj har en historik av svårigheter och missfall. Att det skulle ta sig på första för mig känns orimligt...

• Hebembe
    Milou3 skrev 2017-06-01 08:17:28 följande:

Många testar svagare med morgonkiss trots vad som sägs och skrivs. Vänta tills i em och försök hålla dig 2-3 timmar så ska du se att det blir starkare!

Tack! Ska köpa ett CB idag :)
  • Hebembe
    Fransast skrev 2017-06-01 09:47:49 följande:

Kan inte tro att det är sant!!

Grattis!! Mina streck är typ lika. Nu gav du mig hopp!

• Hebembe
    brennaV skrev 2017-06-01 11:18:18 följande:

Hurra det där är plus!!

Tack! Helt sjukt!
  • Hebembe

CB digital gav just "gravid 1-2". Oj oj! Helt skakis. Stort grattis till alla som plussat och pepp till er andra.

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni