För oss med BIM 1-5 juni
Smyger in lite försiktigt här, inte fått mensen än men har tydliga pms symptom så får nog mensen när nu till helgen:)
Smyger in lite försiktigt här, inte fått mensen än men har tydliga pms symptom så får nog mensen när nu till helgen:)
Negativt på Äl +14 Så ser definitivt ut som jag får hålla er sällskap här! Har Äl runt 23 maj och BIM 5 juni :)
Där kom mensen:) Min lutealfas verkar ligga på 15 dagar, både denna månaden och förra trots att cykeln varit på 31 resp. 28 dagar. Intressant detta och man lär sig så himla mycket om sin kropp!
Detta blir 4e försöket, min sambo verkar mycket mer peppad på bebis nu har jag märkt och blev nog mer ledsen än vad jag blev att mensen valde att dyka upp xP
Usch och fy vilken mensvärk:( Vill bara den ska gå över nu så man kan börja baka lite!
Håller med! Suck så trist med mens - så skall man tåla mensvärken på det!
;)
Cd 9 idag, fick hem en massa Äl test igår så tänkte börja testa på torsdag :)
Är riiiiktigt svullen om magen. Igår var det hemskt och såg ut att vara gravid i 6e månaden eller nåt x) Ändå hade jag bara ätit en propud till frukost och sen inget förrän middag vid 5. I morse vaknade jag till massor av vattnig flytningar så vi fick till lite morgonmys :D Men tog ett Äl test nyligen och fick bara väldigt väldigt svagt. Men tror ändå ägglossning är på väg att ske så ska testa lite mer nu närmsta dagarna :)
Ingenting alls på stickan idag heller ????
Vad fasiken händer?!
Imorgon skall jag ha ägglossning enligt min app, är på dag 12!
Varför gör kroppen så här när den vart så punktlig de senaste två månaderna....
Kroppen kände nog av min frustration igår för nu händer minsann grejer :D Ska testa även ikväll för att inte riskera missa stegring.
Usch vad jag inte alls tycker om tiden mellan Äl och BIM... x) Tiden går seeeegt, kollar mensappen femtioelva miljoner gånger i timmen bara för att se hur långt jag har till BIM precis som om jag skulle kunna glömma det eller något hehe...