• LillaAw

För oss med BIM 1-5 juni

Flyttar gärna in i den här gruppen. Har bim 6 juni. Andra försöket nu till första barnet :)

Har mens just nu men kort cykel. Brukar ha äl runt cykeldag 11 var den sist.

Hur mycket ska man ha sex när man fått positivt ägglossningstest? Vid första försöket hade vi sex samma kväll som det visade positivt, dock inte dagen efter det utan dagen efter igen. Varannan dag från positivt äl test. Va det för lite?

• LillaAw

Går runt och vänta på positivt äl test. Har kort cykel så borde ha fått positivt typ igår men ser bara en jätteliten stegring nu. Så typiskt :/

• LillaAw

Är på äl + 3 och är svullen om magen och brösten. Hade ont i bröstvårtorna igår men allt känns precis som vid PMS. Får man Pms om det inte tog sig?

• LillaAw
    Jooosen skrev 2017-05-27 13:32:29 följande:

Det undrar jag oxå! Har ont under vänstra bröstet som jag alltid får några dagar efter äl... just därför tror jag att det inte tog sig..

Jobbigt att inte veta :/ vill bara att tiden ska gå nu så man kan tänka på något annat haha.
  • LillaAw

Jag är på äl + 6 har jätteömma bröst och huvudvärk. Stack till lite på vänster sida i livmodern typ idag. Annars inget. Känns som vid PMS, får såhär då också. Ska ta ett testa tidigt test på söndag tänkte jag för på måndag börjar min semester och då vill jag tänka på annat :)

• LillaAw

Tyckte detta va spännande läsning angående hcg som mäts och hur det stegras. Tidiga tester kan se hcg redan 7-8 dagar efter ägglossning om man har tur.. dock inte alltid.

http:// wictoria.nu/gamalt/hcg.htm

• LillaAw

Blev inget plus den här månaden heller. Andra försöket hittills :/ minus på testet idag. Nu har jag semester och ska försöka slappna av och inte tänka på äl och tester :) kanske nytt försök om nån månad! Lycka till ni andra

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni