• cleo20

För oss med BIM 1-5 juni

Jag har bim den 3 juni alltså om 3 dagar.

Jag fick vad jag tror var en nidblödning en rosa färgad flytning cirka 5/6/7 dagar efter ÄL.

Har varit extremt hungrig dom senaste dagarna, molvärk som håller i sig 5 sekunder till och från sen 5 4 dagar tillbaka...brösten känns större men dom ömmar inte... Hoppas att jag har en liten som växer i mig!! Kram

• cleo20
    Isvattenis skrev 2017-06-02 22:45:40 följande:

Åh grattis tusen ggr om.

BIM? Symtom?

Tack så mycket!!

Jag plussadr idag bim-1.

Cirka 5 dagar efter ägglossning fick jag en nidis en ljusrosa flytning. Sen en vecka tillbaka har jag varit lite extra kissnödig, skithungrig, riktigt trött på morgonar och igår idag har jag fått vita tjocka flytningar!!

Har du haft några symptom?/plussat??
  • cleo20
    Isvattenis skrev 2017-06-02 22:45:40 följande:

Åh grattis tusen ggr om.

BIM? Symtom?

Åh juste! Måste tillägga att jag har haft molvärk som mensvärk som varar i 10 sekunder cirka 4-5 gånger om dagen
  • cleo20
    Isvattenis skrev 2017-06-02 23:20:32 följande:

Okej.

BIM imorgon eller kanske söndag men kommer ta ett sånt Stickan test imorgon få se. Har prickat ÄL bra. Men har egentligen inga symtom.

Mår illa från o till, är inte extra kissnödig,

Molvärk i magen från o till (kan ha de ibland enl anteckningar från andra månader)

Brösten är varken svullna eller ömma

:P

Så jag förväntar mig inget annat än mens. Kommer bli sjukt besviken ifall den kommer men men.

Jag har inte heller svullna eller ömma bröst. Jag ska hålla tummarna för dig att du får ett plus på stickan imorgon! Jag använde clearblues vanliga test! Kramisar
  • cleo20
    brennaV skrev 2017-06-02 23:35:37 följande:

Grattis!!

Tack så mycket!!
  • cleo20
    brennaV skrev 2017-06-02 23:35:37 följande:

Grattis!!

Hur går de för dig? Symptom??
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni