För oss med BIM 1-5 juni
BF 11 Februari 2018 OM det tar sig denna gången!
Någon mer än jag som alltid kollar beräknat bf så fort mensen kommit?
BF 11 Februari 2018 OM det tar sig denna gången!
Någon mer än jag som alltid kollar beräknat bf så fort mensen kommit?
De här med ÄL test funkar nog inte när man äter Munkpeppar
Dag 10 idag o fick de här resultatet på ÄL testet. Visst jag hade svullna strutiga bröst imorse men annars ingen äggvite fl eller känning i magen. Men de är ju omöjligt att jag har ÄL redan :0
Hur många dagar efter mens har ni ägglossning allihopa?
Min cykel är oregelbunden. Allt från 29-38 dagar och en månad 52 (pga resa och stress)
Så jag äter Munkpeppar och får så rikligt sekret. Idag rinner de nästan men är bara som klibbigt klister än. Dag 9 idag.
Är det inte svårt att få dagisplats i februari/mars?
Här där jag bor så är det inskolning Januari eller Augusti som gäller om man verkligen vill ha på "rätt" ställe.
Mina barn är födda i Juli och Januari så därför har det funkat kanon tidigare.
Men nu....
Ja reglerna är ju annorlunda nu än de var tidigare, gäller att tänka på ett helt annat sätt denna gången gällande dagarna.
Men allt går ju med rätt vilja och planering.
Först skall man ju få det där jäkla plusset!
Dag 14 idag och positivt på ÄL test, (strecken är lika starka efter 4-5 min) måste vara pga munkpepparn för jag har klibbiga Lotion flytningar. Så jag har ju inte ÄL.
En riktig Depp dag idag. Brukar skriva av mig till ett fåtal vänner som följt mig detta år med mina tre missfall. Blir så himla matt på allt. Vet liksom inte om jag pallar med fler motgångar, om jag orkar kämpa för en till bebis. Jag blir 36 i år och hur länge till ska man försöka? Min man har alltid sagt att han inte vill ha en sladdis, men nu lutar det mer och mer åt det. Mina barn fyller 5 i juni och 4 i oktober.
Usch förlåt för deppinlägg men detta dränerar mig vissa dagar
I och med att vi har två barn sen tidigare som vi inte haft problem att få, och efter undersökning av mina Äggstockar och livmoder, samt tagit sköldkörtelprover så tror hon på ren otur. Även tror hon att jag är stressad och det kan påverka allt. Det här året har varit ren terror på psyket. Första två missfallen var missed abortion och min senaste var en ofostrig graviditet. Det var liksom tomt i hinnsäcken förutom en moderkaka som växte. Så jävla lurad sista gången då jag mådde illa som fan.
Hoppar på denna tråden, va roligt att läsa om hur det går för alla skall skall bli spännande att följa er!
Jag och min man har en knubbig skrutt på snart 7 månader, och nu startar vi verkstaden på plutt nummer 2 :)
Ägglossning den närmsta dagarna!
Sist tog det 7 försök innan det satte sig, så vi får se nu hur det går!
Ingenting alls på stickan idag heller ????
Vad fasiken händer?!
Imorgon skall jag ha ägglossning enligt min app, är på dag 12!
Varför gör kroppen så här när den vart så punktlig de senaste två månaderna....