brennaV skrev 2017-05-16 19:26:45 följande:
Haha- ja du den är svår. Vet faktiskt inte heller
I söndags på cd 13 började jag med äl tester. De är långt ifrån i närheten av ägglossning. Jag hade mkt äggviteflytningar idag så tog ett clearblue test också. Det visade inte fertilitet dag. Så jag har nog en bit kvar. Vill gärna att ägglossning sker ons eller torsdag. Sen är mannen ute och flänger. Med lite tur kanske vi kan få till sex på lördagskvällen eller söndagskvällen- men just nu ser denna månad mörk ut.
Nä- jag överdrev lite. Vi försöker få till varannan dag om vi båda är hemma. Men nu hade vi sex senast i lördags, i går och idag är mannen borta. Så med tur blir det sex imorgon
Wallstenskan skrev 2017-05-15 22:10:07 följande:Oj varannan dag mellan menscyklerna!?
De är ofta!!
Denna eviga väntan efter ÄL alternativt plus.
De tar verkligen knäcken på en!!
Jag skall inte börja testa med ägglossningsstickor förrän på torsdag, väntan är olidlig!!
Nej den är faktiskt lite klurig.
Men kör vi varannan dag så länge jag inte känner någon ÄL smärta o sen när jag börjar känna de så kan vi ju köra en gång extra så lär de ju finnas simmare där hela tiden :p
Låter som ni har en bra planering. Jag är på cd 16 idag och hade ordentligt med halt gegg på pappret så de lär vara ÄL kanske i slutet av veckan eller nästa hoppas jag