• Pasgetti

För oss med BIM 1-5 juni

Jooosen skrev 2017-05-26 14:26:31 följande:

Okej ni som är med i tråden! Hur prickade ni in äl denna gång? Vi körde några dagar innan äl samt typ 16 timmar innan jag kände äl smärta! Inget efter det tyvärr

Hade sex cd 13 och på kvällen cd 15, fick näst intill positivt äl test natten till cd 16 samt på morgonen samma dag. Sen myste vi till det en gång till cd 17. Är på cd 19 nu så känns som att vi verkligen gjort vårt bästa denna månaden :)
  • Pasgetti

Äl +7 idag. På cd 23 med andra ord och det var vid denna tiden förra månaden som mina bröst började ömma. Känner inget nu men de är definitivt tyngre. Fått väldigt mörka flytningar som nästan såg bruna ut i trosan när de torkat. Är väl det enda som skiljer åt från de andra månaderna vi försökt :) Inte långt kvar till BIM iaf, tycker resterande dagar av denna veckan kan rusa förbi... xP

• Pasgetti

Känner mig riktigt hängig idag, sovit oroligt och kunde inte resa mig ur sängen trots att klockan var efter 11. Kanske gravid, kanske på väg att bli sjuk. Inte alls likt mig i vilket fall >.< Ligger i soffan nu och orkar inte ens planera middagen.

• Pasgetti
    Jooosen skrev 2017-05-31 15:28:58 följande:

Ömma bröst Bim-3. Känner o klämmer som fan (haha de kanske är därför de ömmar) är säkert bara tecken på mens. Har ni ömma bröst?

Nej faktiskt inte alls :) Hade väldigt känsliga bröstvårtor och ömma bröst liksom från sidan (strax efter armhålan) förra månaden på samma cykeldag. Bim -5 så ska nog ta ett test tidigast fredag :)
  • Pasgetti
    Fransast skrev 2017-06-01 09:47:49 följande:

Kan inte tro att det är sant!!

Grattis!! :D
  • Pasgetti

Oj vad många som fått mens :( Så tråkigt... Någon mer som har någon dag till BIM?

Är själv på Äl +10 idag, men testade negativt i morse. Ska testa igen på söndag.

• Pasgetti
    Jooosen skrev 2017-06-02 10:47:12 följande:

Äl+11 Bim-1. Känner du något? Jag känner inte mycket... tänkte testa imorse men struntade faktiskt i det! Håller tummarna!!!

Nej känner faktiskt inget :/ Och har fått de typiska "innan mens" flytningarna så har faktiskt inte mycket hopp. Tråkiga är att vi bestämt oss för att pausa bebisverkstaden två månader fram om det inte blir något nu. Så jag hoppas verkligen in i det sista nu :)
  • Pasgetti
    luciabarn skrev 2017-06-02 13:52:53 följande:

Lite nyfiken, hur är de "typiska innan mens flytningarna"? Jag har aldrig riktigt varit uppmärksam på det tidigare, förren nu när jag försöker bli gravid :)

Typiska för mig är att de är vita och klibbiga, dyker upp drygt 3-4 dagar innan mens, ganska rikliga och har en "skarpare" doft. Plötsligt upphör de en dag så jag är helt torr, och sen slår mensen till :) Så är det för mig iaf ^^
  • Pasgetti

Men nej inte fler som fått mens:(( Vad tradigt...

Testade idag fast jag tänkt vänta tills imorgon, negativt igen. Känns faktiskt rätt kört, men ska fortsätta hoppas. Testar igen på måndag då jag är Äl +13. Om inte tant röd väljer att dyka upp förstås (vilket jag tror kommer hända).

• Pasgetti
    luciabarn skrev 2017-06-03 23:33:12 följande:

Är det någon mer kvar än jag som fortfarande väntar? Mensen har inte kommit än. Har haft molvärk till och från under dagen (vilket jag haft senaste veckan).. får se om den dyker upp imorgon eller på måndag, annars får jag göra ett test till.

Jag är kvar :) Har BIM på måndag men fick lite senare äl så är än så länge på Äl +11. Två negativa tester men tvivlar på att vi lyckats denna gången heller. Tränade extra hårt nu ikväll, hjälper mot alla tankar som snurrar i huvudet på en:)
  • Pasgetti
    luciabarn skrev 2017-06-04 17:09:42 följande:

Testade precis negativt.. och känner att just nu får jag hellre mensen än ännu ett negativt. Men känner inte av att någon mens är på gång än :(

Testade också negativt idag. BIM idag men Äl +13. Känns kört känner jag och mensen är säkerligen på g. Brösten är väldigt ömma och tunga och det sticker i dem emellanåt, som de brukar innan mens... Ska hålla modet uppe iaf tills mensen dyker upp. Allra längsta cykeln jag haft har varit på 32 dagar, så har iaf till på torsdag på mig (cd 29 idag).
  • Pasgetti
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-06-06 05:50:12 följande:

Ingen mens ännu men är väldigt säker på att jag är fruktansvärt ogravid :(

Samma här... testar en sista gång imorgon om mensen inte dykt upp.
  • Pasgetti
    FiaLottaPäronkvist skrev 2017-06-07 11:57:54 följande:

Testade negativt idag igen. Erkänner mig själv besegrad. Var precis på Apoteket och ruinerade mig på ägglossningtester så vi får satsa på BIM i juli istället.. men fortfarande ingen mens i sikte så hade säkert ägglossning flera dagar senare än vi trodde.

Glömde testa morse. Ingen mens än. Får testa imorgon istället om mensen inte dyker upp idag. Hoppas din mens håller sig borta med :)
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni