För oss med BIM 1-5 juni
Okej ni som är med i tråden! Hur prickade ni in äl denna gång? Vi körde några dagar innan äl samt typ 16 timmar innan jag kände äl smärta! Inget efter det tyvärr
Okej ni som är med i tråden! Hur prickade ni in äl denna gång? Vi körde några dagar innan äl samt typ 16 timmar innan jag kände äl smärta! Inget efter det tyvärr
Äl +7 idag. På cd 23 med andra ord och det var vid denna tiden förra månaden som mina bröst började ömma. Känner inget nu men de är definitivt tyngre. Fått väldigt mörka flytningar som nästan såg bruna ut i trosan när de torkat. Är väl det enda som skiljer åt från de andra månaderna vi försökt :) Inte långt kvar till BIM iaf, tycker resterande dagar av denna veckan kan rusa förbi... xP
Känner mig riktigt hängig idag, sovit oroligt och kunde inte resa mig ur sängen trots att klockan var efter 11. Kanske gravid, kanske på väg att bli sjuk. Inte alls likt mig i vilket fall >.< Ligger i soffan nu och orkar inte ens planera middagen.
Ömma bröst Bim-3. Känner o klämmer som fan (haha de kanske är därför de ömmar) är säkert bara tecken på mens. Har ni ömma bröst?
Kan inte tro att det är sant!!
Oj vad många som fått mens :( Så tråkigt... Någon mer som har någon dag till BIM?
Är själv på Äl +10 idag, men testade negativt i morse. Ska testa igen på söndag.
Äl+11 Bim-1. Känner du något? Jag känner inte mycket... tänkte testa imorse men struntade faktiskt i det! Håller tummarna!!!
Lite nyfiken, hur är de "typiska innan mens flytningarna"? Jag har aldrig riktigt varit uppmärksam på det tidigare, förren nu när jag försöker bli gravid :)
Men nej inte fler som fått mens:(( Vad tradigt...
Testade idag fast jag tänkt vänta tills imorgon, negativt igen. Känns faktiskt rätt kört, men ska fortsätta hoppas. Testar igen på måndag då jag är Äl +13. Om inte tant röd väljer att dyka upp förstås (vilket jag tror kommer hända).
Är det någon mer kvar än jag som fortfarande väntar? Mensen har inte kommit än. Har haft molvärk till och från under dagen (vilket jag haft senaste veckan).. får se om den dyker upp imorgon eller på måndag, annars får jag göra ett test till.
Testade precis negativt.. och känner att just nu får jag hellre mensen än ännu ett negativt. Men känner inte av att någon mens är på gång än :(
Ingen mens ännu men är väldigt säker på att jag är fruktansvärt ogravid :(
Testade negativt idag igen. Erkänner mig själv besegrad. Var precis på Apoteket och ruinerade mig på ägglossningtester så vi får satsa på BIM i juli istället.. men fortfarande ingen mens i sikte så hade säkert ägglossning flera dagar senare än vi trodde.