För oss med BIM 1-5 juni
Okej ni som är med i tråden! Hur prickade ni in äl denna gång? Vi körde några dagar innan äl samt typ 16 timmar innan jag kände äl smärta! Inget efter det tyvärr
Okej ni som är med i tråden! Hur prickade ni in äl denna gång? Vi körde några dagar innan äl samt typ 16 timmar innan jag kände äl smärta! Inget efter det tyvärr
Undviker ni nått under tiden mellan ÄL och BIM?
Alkohol? Kolhydrater? Socker?
Nu är jag på äl+10 och har ganska stark "mensvärk" samt huvudvärk. Bim på fredag 2 juni. Mensvärken började redan 2 dagar efter äl och har kommit och gått sen dess. Aldrig tidigare känt så här vare sig när jag inte varit gravid eller när jag varit gravid. Vill bara veta nu hur det ligger till! Känns så långt till fredag.
Idag kom det rosa på pappret när jag torkade mig (har bim nu i veckan). Inte ens på försök nr 13 tog det sig. Jag bryter ihop hela tiden så fort jag ser någon annan bli gravid och det enda jag tänker på är att jag aldrig lär få barn. Fy fan vad jag hatar detta. Varför ska det vara så jäkla orättvist. :(
När tänkte alla börja testa? Vi är borta över helgen. Har inte mensen dykt upp på tisdag tar jag ett test
När tänkte alla börja testa? Vi är borta över helgen. Har inte mensen dykt upp på tisdag tar jag ett test
Saken är den att vi ska till Karlstad i helgen till svärföräldrarna (de är skilda). Min mans mamma vet om alla mina 3 missfall. Och jag orkar inte veta om att jag har ett plus men så blir det ett 4:E missfall. Så tänker att det jag inte vet mår jag inte dåligt av. Jag har en uppsvälld mage, och bara väntar på mensen. Men kanske kanske så ett plus
Imorgon är det bim. Känner inget alls.
Jag har gått in på min blogg som jag skrev i när jag försökte bli gravid med sonen.
Tydligen hade jag inga symptom då heller.
Fast jag hade visserligen kunnat vara ovetande kring min graviditet fram till v18 minst eftersom jag aldrig kände av att jag var gravid mer än typ ömma bröst, trötthet och såklart ert plus. Hade en väldigt bra graviditet då.
Spännande!
Jag håller tummarna för dig! Gud så spännande
Jag har relativt mkt att göra på jobbet så dagarna rullar på dock kikar jag in här stup i kvarten för att se hur det går för alla