Inlägg från: Isvattenis |Visa alla inlägg
  • Isvattenis

För oss med BIM 1-5 juni

Eftersom jag äter mp o får förhöjt LC så testade jag inte varje dag. Stickorna på bilden är den 8/5 10, 14, 15 och den nedre idag. Borde ju ha ÄL snart för jag kände lite i magen i morse därför jag tog ftest ör annars hade jag bestämt att de va lönlöst

• Isvattenis
    brennaV skrev 2017-05-21 18:28:55 följande:

Helt klart att ägglossningen sker vilken timme som helst!

Själv hade jag fast glad gubbe i torsdags eftermiddag när jag testade och vi hade sex på kvällen. Men sen fick vi inte till det i fredags då min man var borta. Så hoppas någon liten rackarspermie överlevde 24-48h nu.

Shiiiiit. Fick lite panik nu när du skrev så där. Undra om vi missat den :((
    Sex senaste i torsdags kväll. Ska lägga sonen nu o sen blir de sex direkt. I hockey pausen :P undra om mannen går Me på de. Är öm upp i underlivet när jag satte mig i soffan så de lät ju vara typ nu?
  • Isvattenis
    brennaV skrev 2017-05-21 19:33:58 följande:

Men om den nedersta är från idag, kan ni ju sexa nu så är det ju perfekt

Haha vi får hoppas på de. 19,30 sov sonen o förförningen var gjort och sexet klart :P effektivitet.
    Kör sex imorgon Me o sen håller jag lite kolla för en månad släppte jag nog inte ägget vid första ÄL så då hade jag senare en till.
  • Isvattenis
    orzia1 skrev 2017-05-21 20:24:15 följande:

Ha ha.. Fler som ska förföra männen i pausen.. Jag har laddat upp med snygga underkläder o hoppas på en snabbis när det är reklam

Haha japp. Hur gick de för dig? :) Funkade planen
  • Isvattenis
    orzia1 skrev 2017-05-21 22:32:47 följande:
    Ha ha.. Mannen somnade mitt i matchen och sov sig genom målet. Men sen när han vakna till så gick det ha ha. Själv?
    Gick fin fint. La sonen o sexade allt va avklarat på 30 min ;P effektivitet.

Jätte öm vid sen o fortfarande öm idag när jag sätter mig på en stol. Dock ingen känning i magen så ägget kanske släppte inatt (?) Tog sista mp tabletten igår så imorse va de bara folsyra.
  • Isvattenis
    Jooosen skrev 2017-05-23 22:33:13 följande:
    Exakt Samma. Fast gubbe plus stark sticka söndags. Sex torsdags och söndags. Hoppas nu !!!!!
    Spännande. Vi är många som ligger precis lika :)

ÄL 21 eller 22
    Sex 18,21,22 :)

Haft ont i magen hela dagen idag o super svullen. Så jag hoppas ÄL varit nu :p
    För jag hade lite mer Lotion liknade flytning idag.
  • Isvattenis
    Jooosen skrev 2017-05-24 09:01:44 följande:
    Aa fan att jag inte fick till det i måndags :( tror ser va då ägget släppte :(
    Tror de va perfekt att ni fick till de på söndagen :)

All min värk är över idag. Fortfarande jätte ömma bröstvårtor dock.

Hur ligger alla ni andra till? ÄL+?
  • Isvattenis
    Emmie79 skrev 2017-05-24 14:48:58 följande:
    Jag hade troligtvis ägglossning i torsdags så jag ligger på äl+6. Har lite molvärk till och från, annars inga symptom.
    Okej spännande.

Man vill ju bara spola fram tiden till BIM. Jag har höga förväntningar denna månad :)
  • Isvattenis
    Pasgetti skrev 2017-05-25 12:25:09 följande:

Usch vad jag inte alls tycker om tiden mellan Äl och BIM... x) Tiden går seeeegt, kollar mensappen femtioelva miljoner gånger i timmen bara för att se hur långt jag har till BIM precis som om jag skulle kunna glömma det eller något hehe...

Haha fan va kul att du skrev just de där. Exakt så gör jag också. Antecknar räknar, går tillbaka o kollar anteckningar, räknar igen :P som om de helt plötsligt skulle stå GRAVID i appen ;D
  • Isvattenis
    Linluva3 skrev 2017-05-25 13:42:17 följande:

Hoppar in här!

Slutade med minipiller för snart 2 månader sedan. Jag fått positivt på ägglossningstest denna månad, 2 GÅNGER?! Hur kommer det sig? Nästa mens bör komma mellan 1-6 juni.

Bifogar bild på mina äl-tester.

Jätte konstigt eftersom de redan samma dag hade sjunkit igen?

Tror att ägget inte släppte och då sker ett nytt försök.

Jag hade lika förra månaden med 52 dagars cykel o då fick jag posetive på ÄL test fast med två veckors mellanrum.
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni