Inlägg från: Isvattenis |Visa alla inlägg
  • Isvattenis

För oss med BIM 1-5 juni

Linluva3 skrev 2017-05-25 17:25:15 följande:
    Ja precis! Testade först vid kl 11 efter att jag tidigare på morgonen hade kissat redan. Sen på kvällen efter jobbet så var det svagt igen. Och igår efter jobbet var det ett starkt streck igen. Fattar ingenting?!?!

Mannen är ändå borta hela helgen... dock hade vi sex dagen innan jag fick positivt än-test.

Men du hade ÄL 2 ggr på en månad isvattenis?

(Ny på FL så detta svar kanske blir konstigt, vet inte hur det funkar än)
    Ja precis. Men kan ha två, Kollade Min app nu och de ca med 7 dagars mellanrum. De är tydligen möjligt att de ibland inte släpper o då kan kroppen försöka igen.

Men de va säkert som någon tidigare skrev att du hade druckit mycket och därför va de svagare på kvällen.
  • Isvattenis
    Linluva3 skrev 2017-05-25 20:16:17 följande:

Okej! Ja kanske. Men dagen innan jag testade pos på äl -testet så kom det ett blodstänk på pappret när jag var på toaletten och flygningarna var vattniga typ. Men gjorde inget test då för sov hos pojkvännens syster.

Aja, man vill ju så gärna, men i övrigt så har vi inte bråttom

Ligg på bara :)
  • Isvattenis

En fundering.

Jag är på ÄL + 4 idag och plötsligt fick jag sån otrolig pms (super irriterad, less o trötthet)

Läste så klart någonstans att man får pms när ägget ibte blivit befruktat. Är de så :(

• Isvattenis
    FrökenJ90 skrev 2017-05-26 12:29:34 följande:
    Hansson88 skrev 2017-05-26 12:18:17 följande:

Jag har bim den 1 Juni men har inte tänkt att testa. Jag tar det som det kommer. Jag ät ganska säker på att jag inte är gravid. Vi fick till det dagen innan ägglossning men har inga känningar alls. Visserligen hade jag inte det när jag blev gravid med min son heller, så kanske blev det något. Tiden får visa det Det lär ju märkas. Skulle jag mot förmodan inte få min mens innan den 8 Juni så kommer jag att testa då.

Men magkänslan säger att jag inte blev gravid denna gången och då får vi köra på försök nr 3 istället.

Hur känner du?)

Jag har bim den 1/6 men har ej testat. Tänkte vänta. Har den inte kommit den 2 tänkte jag testa för då tar min sambo examen så hade varit en härlig present ^^ Är dock tveksam på att vi skulle ha lyckats men vi hade sex på äl och några dagar innan. Har inga känningar alls faktiskt. Är på vårt andra försök nu.
    Tänker också testa den 2/6 då är jag på ÄL+13 .
    vi ska på fest på kvällen.
    Dock visade inte sonens plus förens BIM+2

Lotion flytning, bröstvårtorna är inte ömma längre och jag känner mig irriterad på mannen från o till.
  • Isvattenis

ÄL +6 idag. Kunde bara inte sova inatt.
    Har bara Lotion flytningar. Varje månad vid de här laget brukar jag ha rikliga flytningar nästan så man trott att jag har ÄL igen.
    Men jag känner ingenting. Strutiga o tunga bröst bara men ingen annan. Denna vecka komma bli en lång väntan...

• Isvattenis

Välkomna alla nya. :)

ÄL +7 Tyckte de sved/stack till några sekunder idag. Men de är säkert bara inbillning.

Jag är väldigt aktiv men bär jag lag mig i soffan kl 16 för jag va helt slut så molade de hela tiden i magen o de brukar de inte göra.
    Är de förtidigt att ta ett test på onsdag morgon ÄL + 10 (nyfiken)

• Isvattenis

ÄL + 8. Känner ingenting. De enda som skiljer från andra månader är att jag alltid brukar få rikliga flytningar efter de torra dagarna efter ÄL. Nästan så jag ibland trott att jag har ÄL igen. Men bu har jag bara haft lite Lotion flytningar varje dag. Inget mer.
    Inga ömma bröst, nada

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni