• Jooosen

För oss med BIM 1-5 juni

brennaV skrev 2017-05-21 18:28:55 följande:

Helt klart att ägglossningen sker vilken timme som helst!

Själv hade jag fast glad gubbe i torsdags eftermiddag när jag testade och vi hade sex på kvällen. Men sen fick vi inte till det i fredags då min man var borta. Så hoppas någon liten rackarspermie överlevde 24-48h nu.

Kommer vara samma för mig. Vi kommer nog inte få till det imorn så vi nog inte kommer ses alls. Hoppas oxå att nån överlever haha
  • Jooosen

Vad tror ni! Hade Max på äl test igår kl 12. Hade sex igår vid 15. Känner äl värk nu.. är det för sent att ha sex ikväll vid 23 tiden? Hinner inte innan dess haha. Eller räcker Kanake med igår vid 15.... ?

• Jooosen
    royce skrev 2017-05-22 16:15:32 följande:

Jag fick nästintill positivt på ÄLstickan igår på söndag och totalt blankt både i lördags och idag måndag. Idag sjönk min temp också så gissar att ÄL är idag! :)

Exakt samma här. Kände äl imorse! Ska försöka få till det ikväll om allt går vägen...
  • Jooosen
    Pennie22 skrev 2017-05-22 17:49:30 följande:

Hej tjejer! Hur går allt för er? Jag och min sambo fick bara till det en gång vid de fertila dagarna...vet inte när jag hade äl...beräknad var den 19:e i kalendern...det konstiga är att min mage är uppsvullen som en ballong och så var det sist när jag var gravid plus att det har stuckit lite i mitt vänstra bröst...12 dagar kvar till mens så ska bli intressant och se.. kram

Spännande. Kände älsmärta idag på dag 17. Hade pos äl test igår. Hade sex dag 11,13 och 16. Idag vore ju optimalt men kommer nog inte hinna.. fan. Nu e det bara o vänta!!
  • Jooosen
    Pennie22 skrev 2017-05-22 18:31:27 följande:

Låter som ni skapat de bästa förutsättningarna ! :)

Hoppas!! Ikväll vore bra men sambon kommer hem sent o ja måste sova tidigt haha. Vilken dag hade ni sex då? Kram
  • Jooosen
    FrökenJ90 skrev 2017-05-22 20:13:15 följande:

Jag hade äl den 18 maj enligt Nc. Nu är det bara att vänta. Har en känsla av att det inte blev något dock så det är bara att vänta in mensen och sen köra på igen vid nästa äl.

Hur kan du känna det redan? Bara nyfiken.. ja nu kommer denna eviga väntan
  • Jooosen
    Pennie22 skrev 2017-05-22 19:57:44 följande:

15 maj...så var ju långt ifrån äl som var "beräknad" 19:e. Men man vet aldrig och jag vet att spermierna kan överleva flera dagar :D jag vet ju inte om äl var innan 19:e så tiden får bevisa...tyckte bara att det stack och stramade i mitt bröst och just att min mage är så svullen. Sen har det stramat lite vid ljumskarna och mitt svett luktar mer än det brukar :D Jag tycker detta är så spännande ! Har läst om de som inte har några symptom alls och vissa som får jättetidiga symptom. Min mage kan vara känslig men svullar upp då jär när jag gar mens typ...jag tycker det e kul att gå runt och hoppas.

Ja men absolut. De kan ju leva länge. Vilket försök är ni på? Minns inte alla i gruppen hehe jag har en cykel på 28 dagar. Min äl kommer rätt sent typ dag 16-17. Så man vet aldrig :)
  • Jooosen

Japp äl stegring i söndags och ägglossning måndag tidig morgon. Fick till det senast söndags! Bim 3 juni! Dudå?

• Jooosen
    brennaV skrev 2017-05-23 21:47:45 följande:

Hade en glad fast gubbe i torsdags med clearblue digital, samt strecket på äl Stickan var lika starkt som kontrollstrecket. Vi hade sex i torsdags men inte i fredags eller lördags. Så hoppas på starka simmare

Exakt Samma. Fast gubbe plus stark sticka söndags. Sex torsdags och söndags. Hoppas nu !!!!!
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni