• brennaV

För oss med BIM 1-5 juni

Vad typiskt. Hade du koll på äl? Tänkte om det kunde vara en nidblödning?

Lilja020710 skrev 2017-05-29 17:14:51 följande:

Har bom på söndag4/5 fick lite rosa på pappret i morse men mer som blod nu på eftermiddagen så tror mensen är tidig typiskt:( öm i tjejmagen igår stack till o brösten är större svullna strutiga så trodde jag hade liten chans igår men nu verkar det kört. Blir så ledsen

• brennaV

Försök och hålla dig till efter bim. Jag testade en gång 2 dagar innan bim, tokblankt, och sen på bim svagt streck.

Jag har bim på torsdag/fredag. Har inte mensen kommit på tisdag nästa vecka tar jag ett test

Sommarhopp skrev 2017-05-30 07:03:44 följande:

Jag kan inte låta bli att testa fastän jag lovat mig själv att inte göra det. Men blankt både igår o i förrgår såklart Är på äl 10 idag, bim imorgon. Och jag tycker kanske att jag mått lite illa korta stunder. Igår hade jag äggviteytningar, det har jag bara haft när jag haft ägglossning förut. Så hoppas såklart att det är ett ovanligt tecken. Jag känner oftast inte av innan mensen kommer, någon som vet om det hänger ihop med gravsymptom? Dvs har man ont i brösten innan mens får man det när man är gravid också. Men starkare.

• brennaV

Hur går det för dig? Köpt ett digital graviditest?

orzia1 skrev 2017-05-30 09:04:33 följande:

Om ngn behöver köpa graviditetstest el ägglossning test så säljer jag de jag ej behöver. Pris 4 kr styck plus porto ell alla 80 st för 300 kr inkl frakt. Skicka SMS om ni vill köpa

0731578940

• brennaV

Hej och välkommen. Min man och jag har två söner födda 2012 och 2013. Min man är nöjd med två, men vet att jag alltid velat haft tre. Så nu försöker vi med en trea. Har tyvärr haft 3 missfall sen förra året så hoppas att ifall det blir ett plus på Stickan så är det här för att stanna vägen ut till februari <3

Evhb17 skrev 2017-05-30 16:58:49 följande:

Hej! Jag tänkte ansluta mig här ???? Jag å min man har 2 barn på 4 och 7 år sen innan och har just nu helt olika syn på en 3a. Jag vill inget hellre än att ha en liten till medan maken känner sig totalt tillfreds med livet vi har nu. Jag har varit super deppig förstås och känt en otrolig sorg. Men efter mycket diskussioner fram och tillbaka så kom vi väl halvt om halvt överens om att så länge jag inte har ett + på ÄL test så kan vi köra på. Då får båda lite av sina viljor hörda. Sagt och gjort jag testade ÄL men ingen indikation på att jag hade nån höjning fanns. Så sex 4 dagar i rad blev det och på dag 4 när det redan va för sent...hoppsan! Där va det ett +. Jag har haft jättelätt att bli gravid och nu känns det ju jättedubbelt inför Bim som är den 10/6. Jag hoppas ju verkligen medan jag tycker synd om min man om fallet skulle vara så. Jag har inte sagt nått om + et utan tänker att det kan leda till onödigt tänkande om det inte "biter". Men oj vad det känns jobbigt ändå. Är det nån annan som står inför samma "problem" som jag? Att man vill så olika.

Ja detta blev ju långt ???? sorry! Jag hoppas hoppas hoppas verkligen på ett + i juni och maken har sagt tidigare om det råkar bli en hoppsan så är han helt med på tåget (han vet ju nånstans att risken/chansen finns). Håller alla tummar och tår att ni andra plussar! ????

• brennaV

Åh, jag känner så igen mig. Vår första tog oss 16 månader <3

Styrka till er, kram

HannaPanna92 skrev 2017-05-30 11:04:24 följande:

Idag kom det rosa på pappret när jag torkade mig (har bim nu i veckan). Inte ens på försök nr 13 tog det sig. Jag bryter ihop hela tiden så fort jag ser någon annan bli gravid och det enda jag tänker på är att jag aldrig lär få barn. Fy fan vad jag hatar detta. Varför ska det vara så jäkla orättvist. :(

• brennaV

När tänkte alla börja testa? Vi är borta över helgen. Har inte mensen dykt upp på tisdag tar jag ett test

• brennaV

Saken är den att vi ska till Karlstad i helgen till svärföräldrarna (de är skilda). Min mans mamma vet om alla mina 3 missfall. Och jag orkar inte veta om att jag har ett plus men så blir det ett 4:E missfall. Så tänker att det jag inte vet mår jag inte dåligt av. Jag har en uppsvälld mage, och bara väntar på mensen. Men kanske kanske så ett plus

Emmie79 skrev 2017-05-31 08:56:31 följande:

Klarar du av att vänta ända till tisdag? Har du inte bim samtidigt som jag? Jag kommer inte kunna vänta en dag längre än fredag... ;)

Hur har det gått med din "mensvärk"? Har den varit konstant eller kom den plötsligt? Min värk har pågått till och från sedan några dagar efter ägglossningen men jag vet ju inte vad den betyder. Har aldrig tidigare haft "mensvärk" efter ägglossning och fram till mens.

• brennaV

Om du tar nytt test om några dagar och det är starkare bör det ju ha gått vägen och då kan du ringa och boka tid för tidigt vul

Fransast skrev 2017-05-31 10:39:20 följande:

Oj! Gjorde en pussgubbe men kom bara massa frågetecken, ledsen för det haha

• brennaV

Jag håller tummarna för dig! Gud så spännande

Jag har relativt mkt att göra på jobbet så dagarna rullar på dock kikar jag in här stup i kvarten för att se hur det går för alla

Emmie79 skrev 2017-05-31 09:44:31 följande:

Då förstår jag. Håller alla tummar för att din mens inte kommer och att du får ett plus!!

• brennaV

Haha! Jag känner faktiskt inget. Eller "vågar inte känna efter" - ska bli spännande att se om tant röd dyker upp imorgon, fredag eller lördag. Gör den inte det så finns en möjlighet att det blir ett plus

Jooosen skrev 2017-05-31 15:28:58 följande:

Ömma bröst Bim-3. Känner o klämmer som fan (haha de kanske är därför de ömmar) är säkert bara tecken på mens. Har ni ömma bröst?

Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni