• Jooosen

För oss med BIM 1-5 juni

Isvattenis skrev 2017-05-23 22:42:12 följande:

Spännande. Vi är många som ligger precis lika :)

ÄL 21 eller 22

Sex 18,21,22 :)

Haft ont i magen hela dagen idag o super svullen. Så jag hoppas ÄL varit nu :p

För jag hade lite mer Lotion liknade flytning idag.

Aa fan att jag inte fick till det i måndags :( tror ser va då ägget släppte :(
  • Jooosen
    Isvattenis skrev 2017-05-24 10:00:33 följande:

Tror de va perfekt att ni fick till de på söndagen :)

All min värk är över idag. Fortfarande jätte ömma bröstvårtor dock.

Hur ligger alla ni andra till? ÄL+?

TAck för positivitet :)
  • Jooosen
    Pasgetti skrev 2017-05-25 12:25:09 följande:

Usch vad jag inte alls tycker om tiden mellan Äl och BIM... x) Tiden går seeeegt, kollar mensappen femtioelva miljoner gånger i timmen bara för att se hur långt jag har till BIM precis som om jag skulle kunna glömma det eller något hehe...

Haha samma här!!! Känner mig knäpp :)
  • Jooosen

Kanske en dum fråga: men räknar ni äl-dagen som dag 1? Om jag hade äl i måndags är jag då idag (fredag) på äl+5? Eller räknar man dagen efter äl som dag 1? Hoppas ni fattar min oklara fråga haha....

• Jooosen
    Cheerful skrev 2017-05-26 03:27:56 följande:

Jag räknar äl-dagen som dag 0, och dagen efter äl som dag 1. Liksom att bim dagen är bim+-0

Okej tack! Jag tänker också så!
  • Jooosen

Okej ni som är med i tråden! Hur prickade ni in äl denna gång? Vi körde några dagar innan äl samt typ 16 timmar innan jag kände äl smärta! Inget efter det tyvärr

• Jooosen
    royce skrev 2017-05-26 23:08:16 följande:

Är på ÄL+4 idag och har mensvärk?! What??Har ont i halsen och är frusen också, kan ju bara vara en vanlig förkylning förstås. Men, en vill ju gärna tro att det är tidiga tecken, att ägget kanske fäster eller så, men samtidigt är jag så inställd på att det inte blivit något denna gången heller...

Vi har provat varannan dag mellan mellan mensens slut och ÄL den här gången. Prickade ÄL och ÄL-2. Så sett till det borde vi ju ha rätt bra odds.

Vet inte vart jag vill komma med det här inlägget :D Haha, bara ventilera lite antar jag :)

Är oxå på äl+4! Känner efter som fan men känner inget ännu haha...
  • Jooosen
    Pasgetti skrev 2017-05-26 22:55:09 följande:

Hade sex cd 13 och på kvällen cd 15, fick näst intill positivt äl test natten till cd 16 samt på morgonen samma dag. Sen myste vi till det en gång till cd 17. Är på cd 19 nu så känns som att vi verkligen gjort vårt bästa denna månaden :)

Oj låter extremt bra! Håller tummarna!
  • Jooosen
    royce skrev 2017-05-26 23:28:40 följande:

Nej men det är ju antagligen för tidigt att känna något också. Jag reagerade idag på att jag hade mensvärk så tidigt, och sen började jag samla på mig alla symptom jag kunde hitta ;) man vill ju sååå gärna!

Ja jag antar det! Hur många dagar till mens har du? Jag har bim-4!
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni