För oss med BIM 1-5 juni
Jag är på BIM-6 idag :) BIM 1 juni.
Jag är på BIM-6 idag :) BIM 1 juni.
Största skillnaden just nu är INGA ömma bröst efter ägglossning..
Bim -7 idag. Känner absolut ingenting. Vet att det är jättetidigt men känner på mig att det inte blivit något denna månad :(
Är på äl + 3 och är svullen om magen och brösten. Hade ont i bröstvårtorna igår men allt känns precis som vid PMS. Får man Pms om det inte tog sig?
En vecka kvar till BIM. Tiden går sååååå sakta.
Äl+7 idag. Onda bröst men känns som det gör mellan mens o äl. Kanske liiiite mer än vanligt!! Å ni??
Åå håller tummar o tår allihopa
Är det nån mer än jag som typ inte brukar ha några flytningar alls mellan äl o bim? Samma sak nu.. äl + 7 nu som sagt. Ömma bröst på sidorna men brukar ha det några dagar innan mens... fan va jobbig väntan....!
Efter att jag slutade med p piller för ett år sen har ja haft as kort mens! Typ 2 dagar! Nån mer? Är det något att oroa sig för?? Känner av äl som vanligt ... förra ggn var mensen 1,5 dag. Dock mycket blod.
Äl + 8 idag! Känner lite molvärk på vänster sida och ömma bröst! Dock vanligt innan mens... :/
Testar nog på Bim dagen om mensen ej kommit. På lördag! Känns dock negativt på nåt vis! Spännande att följa er andra :)