• Jooosen

För oss med BIM 1-5 juni

Har tunga o ömma bröst! Men brukat ha det innan mens.. men tkr de är lite mer ömma än vanligt... bim-3 idag. Ej ont i bröstvårtorna dock! Hur känner ni er??

• Jooosen

Ömma bröst Bim-3. Känner o klämmer som fan (haha de kanske är därför de ömmar) är säkert bara tecken på mens. Har ni ömma bröst?

• Jooosen
    Isvattenis skrev 2017-05-31 20:32:28 följande:

På min kvälls springning fick jag nästan hjärtklappning o va tvungen att stanna o ta djupa andetag. Skumt

Gick hem & åt en påse godis ist :)

Längtar till lördag morgon, då ska jag testa pga fest på kvällen.

Ska oxå testa lördagmorgon! Det är så jag alltid annars får mens! Spännande!!!
  • Jooosen
    Fransast skrev 2017-06-01 10:15:58 följande:

Tack!! :D

Grattis!! Misstänkte du detta?
  • Jooosen

Fan mina bröst börjar att sluta ömma lite nu. Brukar va tecken på att mensen e på g :(... ska ha mens på lördag..

• Jooosen
    Isvattenis skrev 2017-06-01 12:44:55 följande:

Åh va tråkigt...

lördag är domedagen för mig.

Varken svullna eller ömma bröst vilket ALLA som plussar verkar ha så....

Aa precis samma här... nästa månad då jävlar. Har typ redan ställt in mig på icke plus denna månad :(
  • Jooosen
    Isvattenis skrev 2017-06-01 21:38:32 följande:

Nu fick jag mer mol och tappen tycker jag är ganska låg o öppen så antar att mensen är på g... fan va sur jag blir...

Aa jag med. Svag mensvärk då o då och iofs fortf ömma bröst.. men släpper nog snart som vanligt dagen innan mens... Bim lördag som sagt!
  • Jooosen
    Pennie22 skrev 2017-06-02 06:15:59 följande:

Godmorgon :)

Härligt med fredag idag :)

Imorgon är min bim dag och vet att flera av er har samma. Nu håller vi tummarna!!!

Kram

Yes! Symptom? Ömheten i brösten släpper mer o mer så räknar med mens imorn :( men håller hoppet uppe tills den faktiskt kommer ..
  • Jooosen
    Emmie79 skrev 2017-06-02 08:58:23 följande:

Mensen kom nu när jag satt hos min terapeut...

Lämnar den här gruppen nu men önskar er alla stort lycka till och många plus!

Nu väntar utredning om två veckor, sen får vi se vad läkarna säger.

Lycka till! Kramar
  • Jooosen
    Pasgetti skrev 2017-06-02 10:32:44 följande:

Oj vad många som fått mens :( Så tråkigt... Någon mer som har någon dag till BIM?

Är själv på Äl +10 idag, men testade negativt i morse. Ska testa igen på söndag.

Äl+11 Bim-1. Känner du något? Jag känner inte mycket... tänkte testa imorse men struntade faktiskt i det! Håller tummarna!!!
  • Jooosen

Tror oxå jag får mens imorn. Vore kul o göra en lite mindre grupp igen! Med endast några datum i juli hehe..

• Jooosen
    brennaV skrev 2017-06-02 11:14:58 följande:

Japp! Fixar en efter helgen

Gör så! Nästa Bim 1 juli för mig.. juli blir vår månad!!
  • Jooosen
    brennaV skrev 2017-06-02 12:01:16 följande:

Men du.....än så länge har ju inte din mens kommit.

Min nästa bim är 3/7. Jag gör en tråd för oss med bim 1-6 juli!

Haha helt sant! Men har en känsla... kanon gör så så kaaaanske vi ses där
  • Jooosen
    Pennie22 skrev 2017-06-02 12:31:18 följande:

Fick min mens idag 1 dag tidigt! Lycka till tjejer <3

Tråkigt!
  • Jooosen
    luciabarn skrev 2017-06-02 13:52:53 följande:

Lite nyfiken, hur är de "typiska innan mens flytningarna"? Jag har aldrig riktigt varit uppmärksam på det tidigare, förren nu när jag försöker bli gravid :)

Ja verkar så olika det där. Jag är mer eller mindre snustorr mellan äl och mens!
  • Jooosen

Känner mig tung där nere så mensen kommer nog snart :((( imorn som beräknat..

• Jooosen

Mensen kom som en klocka nu på morgonen samt världens jävla mensvärk!! :( buhu. Bättre lycka nästa gång. Håller tummarna för er andra. Ses kanske i en julitråd!

• Jooosen
    Isvattenis skrev 2017-06-03 09:45:06 följande:

Nu kom mensen.

Kände de på mig efter natten dröm.

Nya tag nästan månad BIM 6/7

Valet o kvalet om man ska lägga ber både ägglossningstest och familjeliv under sommaren. Hur känner ni?

Stackars oss. Bim 1 juli. Kan tänkte mig köra en tråd men kan ju bli stressande oxå förstås..
  • Jooosen
    Emmie79 skrev 2017-06-03 21:37:17 följande:

Beklagar... Har också haft världens mensvärk idag. Unnade mig ett frisörbesök och pedikyr på salong bara för att jag tyckte så synd om mig själv. Ser det som friskvård. Det fick mig i alla fall att må lite bättre tillfälligt. Ta hand om dig!

Åh!! Detsamma <3 det var du värd!!
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni