dålig info på gynmottagningen, utomkveds?!
Vet inte hur jag ska börja eller hur jag ska formulera mig men jag försöker..
Jag skulle vara i v 6+5 idag. Igår morse kom bruna flytningar som tilltog under dagen och blev istället röda blödningar, detta tillsammans med mensliknande värk, ibland lätt molande och stundvis starkare med små hugg. Inatt och idag garv jag blödit betydligt mindre men det kommer kontinuerligt och det tillsammans med mensvärk, inte så kraftig men ändå mer än mild. Ringde imorse till gynmottagningen och fick tid idag. På vul kunde hon se en förtjockad slemhinna, men ingen graviditet, inga rester alls. Däremot såg hon mycket vätska och ville därför utesluta utomkvedshavandeskap. Men jag menar.,, om det är utomkveds så är det väl redan rätt kört eftersom jag har vätska i buken. Å andra sidan.. har man inte vätska i buken vid ett vanligt mf?? Symtomen under graviditeten har inte varit starka eller många, lite ömmande bröst och molvärk till å från. Inget illamående. Jag fick ta blodprov (hcg) för att se att det sjunker som det ska. Annars?? Är det utomkveds då? Hjälp!! Vill ju inte riskera att behöva ta bort en äggledare ... :(
Dela gärna med er :)