• Anonym (Simsalabimmaskinist)

När är kuken skönast i fittan?

Ja - det här är en fråga till kvinnor

När känns kuken skönast i din fitta? Min fru verkar ha en speciell förkärlek till själva inträngandet. Hon vill tom bli penetrerad direkt när vi börjar sexa..innan slickning och smekning. Det är något som kick-startar hennes kåthet tydligen.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När är kuken skönast i fittan?
  • Anonym (Betyder)
    Anonym (Simsalabimmaskinist) skrev 2017-05-05 14:09:08 följande:

Ja - det här är en fråga till kvinnor

När känns kuken skönast i din fitta? Min fru verkar ha en speciell förkärlek till själva inträngandet. Hon vill tom bli penetrerad direkt när vi börjar sexa..innan slickning och smekning. Det är något som kick-startar hennes kåthet tydligen.

Det betyder alltså, rent teoretiskt att du skulle kunna dra ut den helt varje gång och sticka in den, vilket bör öka kärleken ? ;)
  • Anonym (Betyder)

Jag gillar det nämligen själv, själva inträngande som kille, så jag brukar ofta ta ut den helt o köra in igen :)

• Anonym (Känsla är grejen!)

Det allra första inträngandet innan känseln börjat domna, Tyvärr fattar alltför få killar hur man gör skönt för en kvinna med sin kuk och hur viktigt det är hur han använder den med sensuell takt och styrka på stötarna etc. Att han använder hela vaginan, väggarna, djupet och tar sig tid att känna in den och hur kvinnan reagerar. Att h an är lekfull med den och kreativ. Jag är bisexuell och har haft förmånen att vara med kvinnor som vet hur man använder en strap on och där kan vi prata om kvalitet och att fokus ligger på mig. Kvinnor har bättre känsla för den andres njutning enligt mina erfarenheter.
    Förutom inträngandet är det extemt skönt att jag blir överraskad med kraftiga stötar när jag minst anar det och att kuken rör sig i motjuck mot mig. Gillar hårt lika mycket som sakta och lekfullt beroende på situation...Längtar nu när jag pratar om det;) Men först måste jag ju hitta den dära som kan sin sak fär nu var det ett tag sen.

• Anonym (Hmm)

Eftersom jag är väldigt trång, är det skönast ett tag efter penetrering. Måste köras försiktigt i början, annars får jag ont.

Och JA jag är tillräckligt kåt, men som sagt väldigt trång.

• Anonym (.)

Precis innan han kommer, då han tkr det är jätteskönt och hans kuk blir extra stor

• Anonym (Halvslak)

Annat. Jag tycker det skönaste är presis när han kommit och ståndet avtar, i halvslakt läge kan jag knipa ordentligt och verkligen träffa G-punkten.

• Anonym (lagom)

Svårt att svara på. Jag gillar väl också första inträngandet om killen kör in den med lite kraft, men sen vill jag att ha stannar därinne. Är man lite trängre är det sjukt oskönt att killen drar ut den och ska ha in den igen. Samma om killen ska "pressa" in den. Det går liksom inte.

Mest av allt gillar jag nog när killen kommer OM han kommer ordentligt. Man vill gärna både känna och höra liksom.

Svar på tråden När är kuken skönast i fittan?