• Millagrstrom

Förtvivlad!

Plussade måndagen 24/4 första gången. Negativa test efter det fram till i måndags 1/5 plussade då med CB digital veckoi.. 1-2..

Testade idag med ett CB digitalt och ett CB digitalt med veckoi. Men dom var negativa???

Inga blödningar och ingen magvärk..

Vad kan det vara?

Är jag inte gravid?

Har jätte ont i brösten och molande värk..

Illamående till och från

Enligt appen är jag i v 4+2 idag..

1177 säger att jag inte ska oroa mig och testa igen imorgonbitti.

Testen jag tog nu idag var mitt på dagen och hållt mig i ca 1h..

Men borde inte testen vara starkare nu? :(

• Svar på tråden Förtvivlad!
  • MajaVira

Varför börja testa 1,5 vecka innan BIM och sedan noja över resultatet?! Gör ett test med morgonurin och lita på det.

• Millagrstrom
    MajaVira skrev 2017-05-06 21:53:16 följande:

Varför börja testa 1,5 vecka innan BIM och sedan noja över resultatet?! Gör ett test med morgonurin och lita på det.

1,5 vecka innan BIM? Tog ett test 1 vecka innan BIM som va positivt. Då jag mått konstigt etc.

Testade igen på BIM dagen som var i måndags!

Gravid 1-2!!

Nu är jag på BIM +5 och testar negativt...
  • Jsv17

Det är ju jättesvårt att svara på, det kan ju bero på något annat att testen är negativa och jag vet att det är jättesvårt att låta bli, men har man fått ett positivt test så sluta testa... Då ett svagare test, eller tom negativt bara skapar förvirring och oro, klart det kan betyda att graviditeten avstannat, det kan också bero på något helt annat. Har du ett MF på gång så mår man inte bättre av att man oroade sig och testade varje dag fram till det kommer, om du testar imorgon och får ett positivt resultat, sluta testa!

Håller alla tummar och tår att det går bra för dig!

Svar på tråden Förtvivlad!