Kravlöst förhållande.
Efter två långa förhållanden så är jag singel och vill inleda ett kravlöst förhållande.
Jag vill inte bilda mig ännu.
Någon kvinna här som går i samma tankar?
Efter två långa förhållanden så är jag singel och vill inleda ett kravlöst förhållande.
Jag vill inte bilda mig ännu.
Någon kvinna här som går i samma tankar?
Man träffas för sex .
Gosar.
I ett fast förhållande ska man ta ansvar för varandra ,städa ,diska, vara tillsammans hela tiden, tycka om varandra.
Jag är inte mogen för det nu.
jag är inte ute efter sex i första hand när de gäller ett förhållande,utan mer ett kompisförhållande till en början, sedan får man se hur allting utvecklar sig...
Fast asså. Du kan ha ett fast förhållande med en tjej som inte har krav på hur du äter eller bryr sig om städning om de e de som är de största problemen för dig.
Jag har ett förhållande där vi inte ställer krav på att typ bädda sängen. Men jag gör det ändå för jag vet att min kille blir glad när de e gjort när han kommer hem ifrån jobbet.
Det finns inget negativt om jag inte skulle göra det liksom.
För att du inte ska bli missförstådd rekommenderar jag att du kallar det kk. Kravlös är ett konstigt ord i sammanhanget eftersom det varierar så mycket vad en människa upplever som krav och vad som bara är självklarheter. De flesta bra förhållanden tror jag upplevs som tämligen kravlösa; man anpassar sig och kompromissar för att man vill, inte för att man känner sig pressad till det. En älskarinna/älskare kan man ha betydligt hetare känslor för än för frun/maken.
Titta in i ett singelrum vare sig kvinna eller man.
Nä jag städade själv men man kan ju ha sin egen stil som singel.