• fab

Bruna blödningar - behöver pepp

Hej. Är troligen i vecka 9+5 ungefär. Var på ett VUL ca vecka 7+0 då vi fick se ett tickande hjärta. Fredag för en vecka sedan fick jag en pytteliten ljusrosa flytning, endast på toapappret. Sedan i måndags har jag haft bruna flytningar, inte mycket alls men lite varje dag. I morse var det mer rikligt - fortfarande brunt men ändå så att jag behöver trosskydd. Jag är så sjukt orolig att detta betyder missfall. Har bokat in ul imorgon bitti men behöver stöd och pepp. Finns det solskenshistorier där liknande scenario har slutat väl?

Har inte ont, men heller inga symptom (har inte haft på hela tiden). Blir så tacksam om någon kan ge mig några tröstande ord.

• Svar på tråden Bruna blödningar - behöver pepp
  • hmg

Jag blödde hela första veckan efter att jag plussade. Både rött och brunt. Var på tidiga vul och tog blodprov för att mäta hcg och de såg inget fel. Är idag i vecka 35 och väntar på att få träffa min lilla bebis om några veckor :)

• fab

Tack tack tack ?????? Och grattis! Så spännande!

• fab
    hmg skrev 2017-05-07 15:38:26 följande:

Jag blödde hela första veckan efter att jag plussade. Både rött och brunt. Var på tidiga vul och tog blodprov för att mäta hcg och de såg inget fel. Är idag i vecka 35 och väntar på att få träffa min lilla bebis om några veckor :)

Tack tack tack! Och grattis! (Frågetecknen i andra svaret var egentligen hjärtan... sorry för rörigt!)
  • happylife

Jag hade bruna flytningar hela vecka 6, är idag i v 37+6 och ska snart få träffa min lilla bebis

• fab
    happylife skrev 2017-05-07 16:54:12 följande:

Jag hade bruna flytningar hela vecka 6, är idag i v 37+6 och ska snart få träffa min lilla bebis

Tack snälla för svar! Och grattis och lycka till!
  • Sallyjkpg

Jag "blödde" en del under vecka 5&6, och även någon gång lite senare.. Det var inga mängder, men blev rött/brunt på pappret och lite i trosorna. Var inga som helst problem och är nu i vecka 21 :)

• fab
    Sallyjkpg skrev 2017-05-07 19:47:37 följande:

Jag "blödde" en del under vecka 5&6, och även någon gång lite senare.. Det var inga mängder, men blev rött/brunt på pappret och lite i trosorna. Var inga som helst problem och är nu i vecka 21 :)

Tack för ditt svar, vad fint att du tog dig tid att skriva! Och grattis!
  • aerial

Jag blödde lite då och då fram till vecka 20, har en femåring idag.

• fab
    aerial skrev 2017-05-07 20:41:56 följande:

Jag blödde lite då och då fram till vecka 20, har en femåring idag.

Tack snälla!!
Svar på tråden Bruna blödningar - behöver pepp