Pojkmamma2 skrev 2017-05-07 22:21:24 följande:
Men varför ens lansera en app om man inte har för avsikt att underhålla den?! Då hade som kunnat meddela att de bara har hemsidan o så ha vi utan datorer kunnat välja lm vi vill använda sidan eller avstå.. Nu ät de liksom mitt emellan... jag kan läsa trådar men ibte se bilder el när de upptaxeras i nån app... mkt tråkigt o vet naturligtvis att appen inte är nån mänsklig rättighet men familjelivs hemsida är ganska väldigt krånglig o använda via mobilen tyvärr.. allt bli alldeles för stort o man ser inte ts i sin helhet ens om man zoomar ut.. jag gillar appen o hoppas ändå att de tänker fortsätta med den då halva jobbet liksom är gjort redan(den är skapad o finns, men behöver underhåll)..:
Har aldrig använt appen och är nog inne på FL via mobilen för det mesta, mycket sällan jag använder datorn. Aldrig haft de problemen du nämner, all text syns alltid, är perfekt inzoomad och går att zooma in mer om man behöver det, alla bilder går att se. Enda "problemet" kan vara att det inte går att göra text i fetstil, italics, understryket osv., men är inget större problem då det fungerar väldigt bra utan och man kan ju bara enkelt lägga in HTML koden för det om man absolut måste använda det.
Vad använder du för browser i mobilen som gör att du får så mycket problem? Kanske prova ladda ner en annan browser?