• Pojkmamma2

APPEN

Ni måste uppgradera appen! Fick precis ett meddelande av Apple när ja loggade in att den kommer snart att sluta funka då ni inte uppdaterat den o att den kommer inre funka med framtida iOS uppdateringar... jag älskade när appen gjorde entré å många med mig. Varför sätts den i andra hand o inget har gjorts?! Nu suger den o inget fungerar... många vill ha appen kvar till sina plattor o telefoner!! Snälla familjeliv svara... o åtgärda!!

• Svar på tråden APPEN
  • Pojkmamma2
    gahadas skrev 2017-05-07 21:25:03 följande:

1. Det kostar pengar och tid att underhålla programvara.
    2. Appen är ingen mänsklig rättighet.

Men varför ens lansera en app om man inte har för avsikt att underhålla den?! Då hade som kunnat meddela att de bara har hemsidan o så ha vi utan datorer kunnat välja lm vi vill använda sidan eller avstå.. Nu ät de liksom mitt emellan... jag kan läsa trådar men ibte se bilder el när de upptaxeras i nån app... mkt tråkigt o vet naturligtvis att appen inte är nån mänsklig rättighet men familjelivs hemsida är ganska väldigt krånglig o använda via mobilen tyvärr.. allt bli alldeles för stort o man ser inte ts i sin helhet ens om man zoomar ut.. jag gillar appen o hoppas ändå att de tänker fortsätta med den då halva jobbet liksom är gjort redan(den är skapad o finns, men behöver underhåll)..:
Svar på tråden APPEN