• djuze

gravid vecka 6 men inga symtom

Hej!

Jag är gravid i vecka 5+2 (vecka 6) men har fortfarande inga tydliga symtom.
    Är det vanligt att inte ha några symtom? någon annan som känner lika?
  • Svar på tråden gravid vecka 6 men inga symtom
  • Jag är bara jag

Ja, det är nog lika vanligt att inte ha symptom som att ha symptom. Glad  Var bara glad så länge du mår bra, jag mådde uselt från v.9 och det blev bara värre för varje vecka. Njut! Glad

• Eleven

Jag märkte inte av någonting tills jag var i v.8, då kom illamåendet som en smäll... :)

• As86

Jag är i v 12 och har bara känns av att jag behöver äta regelbundet. Inga övriga symptom. Förra graviditeten fick jag förstå tecknen först i v 19 ungefär. Hur vanligt det är vet jag inte, men det är ingen fara. Jag mådde bättre än någonsin under min förra graviditet och denna verkar bli liknande. Lucka till, och stort grattis :)

• djuze
    Jag är bara jag skrev 2017-05-07 23:16:46 följande:

Ja, det är nog lika vanligt att inte ha symptom som att ha symptom. Glad  Var bara glad så länge du mår bra, jag mådde uselt från v.9 och det blev bara värre för varje vecka. Njut! Glad

okej ja jag ska försöka vara glad :D .. men inte så lätt mina andra två graviditeter har varit för jävliga från start så inte van och måå så bra haha . 

har ringt mvc idag fick tid den 31 maj längtar såå :D
  • Jag är bara jag
    djuze skrev 2017-05-08 21:11:38 följande:
    okej ja jag ska försöka vara glad :D .. men inte så lätt mina andra två graviditeter har varit för jävliga från start så inte van och måå så bra haha . 

har ringt mvc idag fick tid den 31 maj längtar såå :D
    Man behöver inte må lika varje graviditet. Det kan skilja massor. Trots att jag mest låg hela tiden nu så kan jag tänka mig vara gravid igen bara för belöningens skull. Drömmer
  • LejonSa

Jag är gravid i v 7-8. Känner inget alls... är också lite orolig. Har ett MA i bagaget. Har haft liiiite ömma bröst vid några tillfällen. Häromdagen stack det till lite nere i tjejmagen. Inte ont eller så. Lite som smygande mensvärk. Mådde illa och kräktes en dag men det kan likväl ha varit magsjuka då sonen också hade orolig mage. 

Känner mig inte gravid.. Ska på första träff nu på onsdag. Hoppas bli lite lugnad då.

Grattis till graviditeten!!!

Svar på tråden gravid vecka 6 men inga symtom