• Anonym (Gäsp)

När slutade du stalka ditt ex?

Med tanke på alla trådar om desperata ex-flickvänner, när slutade du tjej som hängde efter ditt att stalka honom?

Eller har du aldrig slutat?

Det längsta en ex-pojkvän hängde efter mig var i 3 år. Själv har jag släppt mina direkt och gått vidare.

• Svar på tråden När slutade du stalka ditt ex?
  • Pentra

Har aldrig gjort något sådant. Förstår inte till vilken nytta det skulle kunna vara.

• Minimalen

Tror att det blir svårt att få svar om att någon har stalkat. De flesta som stalkar skulle aldrig erkänna att de gör det (troligen inte ens inse att de gör det).

• Anonym (Gäsp)
    Minimalen skrev 2017-05-08 08:50:58 följande:

Tror att det blir svårt att få svar om att någon har stalkat. De flesta som stalkar skulle aldrig erkänna att de gör det (troligen inte ens inse att de gör det).

Inse håller jag med om men dom svarar ju helt anonymt här.
  • Anonym (Jo)

Har aldrig ens börjat.

• Fjäril kär

Det skulle aldrig någon erkänna ens anonymt under pistolhot. Många av de som påstår att exet förföljer DOM är nog sanningen tvärtom...

Själv skulle jag säga att stalking är definitivt dom som ideligen ringer exet för diverse saker vare sig det behövs eller inte , det ska skjutsas hit och dit, fixas och donas, fika och insmilad middag , det ska duttas o gullas, sms och godnattsamtal osv osv

• Anonym (M)

Nej, varför skulle jag?

• Anonym (Nej)

Jag är inte sjuk i huvudet så nej jag har aldrig stalkat ett ex. Däremot kollade jag upp ett ex jag var tillsammans med för 20år sen på fb och sett att han gift sig och fått barn. Bara kul tyckte jag. Inte det minsta sur. Är själv lyckligt gift med barn. Kul att se hur han ser ut idag.

• Aikido

Nu är jag ju inte tjej men jag sitter här i bilen i skrivande stund och spanar på dem. Hon har gett upp helt och brukar komma ut med frukost till mig numera. 8 år and still going strong.

• Anonym (ooo)
    Anonym (Gäsp) skrev 2017-05-08 08:29:55 följande:

Med tanke på alla trådar om desperata ex-flickvänner, när slutade du tjej som hängde efter ditt att stalka honom?

Eller har du aldrig slutat?

Det längsta en ex-pojkvän hängde efter mig var i 3 år. Själv har jag släppt mina direkt och gått vidare.

haha nej jag har aldrig stalkat några ex :)
  • Anonym (Cajsa)

Olika. Ibland inte alls. Ett par st flera år. Med stalka menar jag ha koll på sociala medier. Kolla upp var de bor, om de skaffat tjej, barn eller fru.

Svar på tråden När slutade du stalka ditt ex?