Hjälp med att välja rätt leksak
En Womanizer eller Satisfyer (använder sig av samma typ av teknik) är det jag kan rekommendera!
Som partner behöver du knappt göra ngt jobb alls, bara hålla leksaken på plats och höja styrkan ibland.
Helt klart en av de absolut bästa leksakerna för klitorisstimulation. Den använder sig av en teknik med vibrationer av tryckvågor.
Läste flera recensioner innan jag köpte en egen (många kvinnor som har svårt att få orgasm får det med hjälp av denna typ av leksak).
Blev en Womanizer PRO 40 för min del. Ett av mina absolut bästa köp, och helt klart värd varje krona (även om det inte är den billigaste modellen).
Fördelen är som sagt att man kommer lätt, den är enkel att använda, batterilös (laddas med hjälp av medföljande sladd), smidig att ta med sig, och de nyare modeller är även vattentäta.
Mitt enda minus är att den är lite högljudd, men det är nog de flesta lite starkare leksakerna på marknaden.
Rekommenderas varmt! Min pojkvän är även han mycket nöjd över detta köp då han tycker den är enkel att använda, och så får uppleva hur jag njuter utan att han behöver få ont i handen eller käken ;)
Haha låter nästan som att jag vore sponsrad, men så mycket tycker jag om denna leksak. Har även rekommenderat den till mina vänner.