Inlägg från: Miss Skywalker |Visa alla inlägg
  • Miss Skywalker

Hjälp mig!!!

Undrar fortfarande vad problemet är? Mer än att brorsan har ändrat sig angående giftemål och de har skaffat katt..

• Miss Skywalker
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-05-16 22:12:35 följande:
    Min sambos bror har inte varit en toffel innan han träffade henne. Nu är han en sån toffel att det är väldigt jobbigt att se. Min sambo mår inte bra av detta då han och hans bror har varit jätte nära varandra, de är bara ett år mellan dem. Innan jag träffade min sambo så pratade de till och med om att flytta ihop.
    Ja hon har verkligen en psykisk störning. Min sambo fyllde 30år nu i lördags och han hade en stor fest. De skulle komma kl:14 fast på inbjudan så skrev vi kl:15. Sen skulle de inte komma, sen så kom det ändå. Kl:14 stod de i hallen. Jag och min syster står då och fixar oss. Jag går å hälsar på sambons bror och son. Men jag kollar inte ens på henne. Hon hälsar inte på någon. Hon står där sur och tvär. När de andra gästerna kommer så kommer de inte ens ner (vi var i en lokal) och hälsade på de andra gästerna. De åkte vid kl:15 utan att säga hej då till nån. Inte ens till min sambo. Han fick fyra begagnade skjortor och tre begagnade dvd filmer som present. Hon hade sagt till mina svärföräldrar att hon ville inte vara kvar för jag inte sa hej. Men det hade inte gjort någon skillnad om jag hade gjort de. Om hon kommer till mig så vill jag att folket kommer till mig och hälsar. Om man blir bjuden till kungen så tror jag inte man kan stå i ett hörn och vänta tills kungen kommer och hälsar på en.
    Ja nu ska de gifta sig. Fast han har sagt till min sambo att han aldrig tänker gifta sig. Men ja då kom toffeln fram igen. Så nu har jag sagt till min sambo att de bara tar och gör saker och ting värre så jag tänker inte träffa dem mer. Men sambon får ju såklart träffa dem. Men sambons bror får inte träffa vilka han vill. Och sån tänker jag inte bli!!
    Jaha så du bjuder hem folk och sedan ignorerar dem. Då förstår jag att de drog. Helt otroligt oförskämt och respektlöst mot både henne och din sambos bror..
  • Miss Skywalker
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-05-17 22:38:45 följande:
    Jag bjöd inte hem dom, de var de själva som gjorde. Sen behöver du inte hoppa på mig för något jag tycker är jobbigt, det gör inte saken bättre. Men tydligen får alla andra bete sig hur de vill mot folk medans jag bara ska tacka och ta emot. Stänga av och uppföra mig. Varför behöver inte hon de?
    "De skulle komma kl:14 fast på inbjudan så skrev vi kl:15."

• Miss Skywalker
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-05-18 08:55:57 följande:
    Min svärmor hade stått och gjort julmat och stressat. Precis när allt är klart säger de att de ska åka hem.
    "De"? Så varför får bara hon skulden? 
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-05-18 09:04:40 följande:
    Sant. Jag får försöka. Jag är snart 30. Hon bara 23. Men just nu orkar jag ingenting. Hon får uppföra sig hur hon vill utan att någon säger ifrån, men om jag inte hälsar på henne en gång så blir det ett jävla liv. Jag har försökt hälsa på henne i 2år nu. Jag börjar ge upp. Men då är det jag som är dum när jag ger upp, det är inte hon som beter sig dåligt, tydligen. Usch tycker detta är så jobbigt för att ingen fattar hur hon är. Till och med min familj orkar inte hälsa på henne för hon står där insett hörn och hoppas att folk sk tycka om henne. Man orkar liksom inte ens gå fram till henne och hälsa, för hela hennes kroppsspråk säger RÖR MIG INTE, PRATA INTE MED MIG!!
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-05-18 08:57:13 följande:
    Det var min sambo som ville ha sin bror där, eftersom sambon fyllde 30. Ingen av oss vill ha henne där.
    Inte konstigt att hon beter sig som hon gör när alla bara verkar hata henne..

• Miss Skywalker
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-05-18 16:57:42 följande:
    Du är väldigt duktig på att märka ord!
    De = min sambos bror och hans flickvän.
    Ja. Frågan var varför bara hon får skulden för att svärmor blev ledsen.
  • Miss Skywalker
    Anonym (Förvirrad) skrev 2017-05-18 16:55:40 följande:
    Nej!
    Men om du verkar tycka om henne så mycket så kan du ju få hennes nummer så kan ni bli kompisar. Om du inte har något att komma med kan du vara tyst!!
    Dina inlägg är så barnsliga så jag föreslår att du försöker börja se henne som en kompis istället för fiende och ger henne en chans. Problemet ligger hos dig inte henne..
Svar på tråden Hjälp mig!!!