• Anonym (Nyfiken)

Klämmor

Hej alla läsare. Är de någon ( gäller de som provat) som testast klitorisklämma. Hur funkar de ( tycker den är så långt ca10cm) skall man ha den sittandes där vid samlaget eller är de bara vid förspelet. Pärlorna som sittter på är de ivägen eller är de bara ett xtra pluss. Är den skön eller bara obekväm???.

• Svar på tråden Klämmor
  • HasseA

10cm? Pärlor? 

Bland 1000-tals sexleksaker, tror du någon vet vilken sorts klämma du pratar om? Jag gör det i alla fall inte, trots att vi använder klämmor en del, och har provat lite av varje. Vi använder dem dock mest på bröstvårtorna. På klitoris har vi haft klädnypor några gånger, och även om hon gillar det också, så har det inte blivit ofta alls, det är lite pyssligt, och ger henne inte så jättemycket.

• Anonym (Nyfiken)

Tack för infon HasseA!! ÄDu kan juh söka på olika sexchopar på klitorisklämma så blir uppdaterad på vad de är för någe.

• HasseA
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-05-10 11:01:09 följande:

Tack för infon HasseA!! ÄDu kan juh söka på olika sexchopar på klitorisklämma så blir uppdaterad på vad de är för någe.

Men va - menar du en sån! Jag trodde det var någon ny rolig leksak. Den där är väl mer att betrakta som ett intimsmycke, tycker jag, än en sexleksak, det är ju iaf hur många butiker kategoriserar den. Den går ju i alla fall inte att ha på när ni har sex, då river du ju dig på ändarna. Den vi har har vi väldigt svårt att få på plats, för min frus klitoris är så bred att klämman bara glider av. Och ändarna skaver mot blygdläpparna. Vi provar någon gång  ibland, och konstaterar att det är lika svårt som gången innan. Men för en del kanske de passar bättre.
  • Anonym (Nyfiken)

Men sen undrar man juh om den e skön att ha på om den gör så att oralsexet på henne blir till de skönare bla.

• Anonym (Nyfiken)

Okej!! Den funkar bra. Tänkte nog mer om den kunde sitta kvar efter man slickat å retat!!

• NinjaLinan

Har testat ett sånt där, njae, det är inte en höjdare...
    Då är klämmor för bröstvårtorna bättre...

Svar på tråden Klämmor