Inlägg från: BFoktober2017 |Visa alla inlägg
  • BFoktober2017

Amma efter ett bröstlyft

Hej!

Finns det någon här som har gjort ett ankarlyft, alltså bröstförstoring med lyft.

Hur har det gått för er?har ni kunnat amma? Hur blev brösten efter?

Mina har redan växt o blivit ganska stora (v17 imorgon) är rädd att dom ska bli hängiga.

Tanken va att vi inte skulle ha fler barn när jag gjorde operationen. Har 2 barn innan.

• Svar på tråden Amma efter ett bröstlyft
  • BFoktober2017

Min doktor har sagt att det inte borde vara några problem när jag frågade han i höstas (Peter)

Jag är mest nyfiken hur det har funkat för andra och om dom förändras mycket. Har en kompis som gjort bröstförstoring och hennes är ff lika fina efter 5 ammade barn.

Va jobbigt om du få mjölkstockning ofta, får hålla tummarna att det kommer funka bra för dig iaf.

• BFoktober2017

Ja båda gångerna på citadell. Gjorde först en förstoring men hade kvar hänger o valde att gör ett lyft efter. Nä jag vill inte heller ha hänget igen.. usch det va därför jag gjorde en ny op.

Det kommer säkert gå bra med amningen hoppas jag iaf. Jo mina har redan blivit ernorma.. få se hur det slutar.

Åh förstor om du känner dig nervös med ena bröstet. Gör ju sjukt ont med mjölkstockning.

Har har ont i mitt vänstra bröst ett par dagar, hoppas det släpper

• BFoktober2017

Jag har perthese mp 320cc har jag. Jag är nöjd med storleken, det är just nu som jag känner att dom blivit stora. Jag är nöjd med op, sen känner man väl att det kunde blivit bättre oxå. Tycker inte riktigt att vårtgårdarna/vårtorna sitter jämt. Sen på min vänstra sida högst upp på bröstet ut mot armhålan är det hårt och blir inte mjukt. Vet inte vad det kan vara.

På tal om bh, har jag haft svårt att hitta min stl i "vanliga" butiker. Man tror ju att det ska vara så lätt efter en op. Men nu har jag hittat på Lindex en modell som heter Love som passar mig bra. Amnkngsbh har jag sett lite, finns många fina på hm, utan bygel. Tror jag kommer köra på det mest. Förstår om du har svårt att köpa med din stl, tycker jag själv har problem ibland.

Men varför bytte du till större? Va du inte nöjd med första op? När gjorde du din op. Jag gjorde min 2014 första i mars o andra i sept. Jag får nog vara nöjd hur dom än kommer se ut efteråt.

Svar på tråden Amma efter ett bröstlyft