• Anonym (ICA-CHARMÖREN)

    Hur får jag tjejer på ICA?

    Hej!

    Ja, hur kommer jag i kontakt med kvinnor på ICA?

    Exakt var i butiken flirtas det?

    Fungerar klassikern med meloner?

    Alltså att jag går fram till kvinnan som plockar bland melonerna och säger "Men inte behöver väl fröken köpa meloner?" varefter jag tittar på hennes bröst.

    Kan jag gå fram och erbjuda bärhjälp när någon har tunga kassar att bära?

    Fungerar det att bjuda på karameller?

    Vad tror ni?

  • Svar på tråden Hur får jag tjejer på ICA?
  • Anonym (Kvinna)

    Tillåt mig asgarva.

    Du kanske ska börja med en kurs innan du kallar dig för charmören.

    Hade du tittat på mina bröst hade du behövt operera ut melonen.

  • Anonym (ICA-CHARMÖREN)
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-05-10 19:42:35 följande:

    Tillåt mig asgarva.

    Du kanske ska börja med en kurs innan du kallar dig för charmören.

    Hade du tittat på mina bröst hade du behövt operera ut melonen.


    En kille jag umgicks med för 20 år sedan körde med alla klassiker och han fick ofta knulla.

    "Åh, så fina ögon du har", "Du känns så speciell" osv.

    Alltså, han använde klyschor som andra skrattar åt och han fick utdelning.
  • Anonym (Ojojoj)

    Om du är en charmör behöver du väl inte fråga. Ta frysdisken där passar hennes iskalla blick bra.

  • Anonym (Hej)

    Själv brukar ja spana in om killen går tillsammans med nån. Oftast så är söndagar eller torsdagar bäst att spana för tors är då folk brukar träffa sin partner å sen på söndag är dom ensamna så är lätt då å kolla vilka som har pojk å flickvän. Ja brukar spana lite när ja står i kassan eller kring frys disken för det är där killarna mest handlar ifrån.

  • Anonym (oo)

    på ICA får man inte kvinnor, man får mjölk, äpplen och småkakor 

  • Lailla11

    Det är ju inte ens säsong för meloner nu. Vänta till sommaren, då kommer de vara riktigt mogna så kan tjejen du försöker ragga på kanske banka in lite vett i huvudet på dig när du sätter på "charmen".

  • Anonym (ICA-CHARMÖREN)
    Anonym (Ojojoj) skrev 2017-05-10 20:12:13 följande:

    Om du är en charmör behöver du väl inte fråga. Ta frysdisken där passar hennes iskalla blick bra.


    Ok, vad ska jag säga?

    "Brukar du köpa torskfilé från Findus, är den god?"

    Eller "Ja, tänk vad torskfilé är gutt, synd bara att man ska behöva äta den ensam".

    Vilken är bäst?
  • Anonym (flörta är livet!)

    Kan berätta att jag på sista tiden haft en hel del ICA flörtar.
    Speciellt en av dem var så häftig eftersom snubben som kollade in mig var så sjuuukt fantastiskt vacker att jag bara suktade. Exakt min typ!! Betydligt yngre än jag dock. Men det var en sån där då man går efter varann i butiken, stannar lite extra, utbyter blickar ,väntar in den andra vid kassan. Sen kollar igen på varandra utanför och bekräftar det där sista att man är intresserad. Just i detta fall blev jag så tagen av killens skönhet att jag funderade på att kolla upp hans reg skyltar för att få de vem han? Hade han kommit med en invit eller singlat ner en lapp i min varukorg el sagt något hade jag smält direkt och gått ut med honom på en öl eller något öven om jag blivit otroligt nervös.
    En likadan sak hände sedan på t-banan då jag istället blev illa berörd och bara ville komma undan..så det är en fin balans och man måste absoljut ha fått gensvar i blickar och sånt om det ska funka. Nån random kille skulle bara vara creepy!

  • Anonym (ICA-CHARMÖREN)
    Anonym (flörta är livet!) skrev 2017-05-10 20:19:06 följande:

    Kan berätta att jag på sista tiden haft en hel del ICA flörtar.
    Speciellt en av dem var så häftig eftersom snubben som kollade in mig var så sjuuukt fantastiskt vacker att jag bara suktade. Exakt min typ!! Betydligt yngre än jag dock. Men det var en sån där då man går efter varann i butiken, stannar lite extra, utbyter blickar ,väntar in den andra vid kassan. Sen kollar igen på varandra utanför och bekräftar det där sista att man är intresserad. Just i detta fall blev jag så tagen av killens skönhet att jag funderade på att kolla upp hans reg skyltar för att få de vem han? Hade han kommit med en invit eller singlat ner en lapp i min varukorg el sagt något hade jag smält direkt och gått ut med honom på en öl eller något öven om jag blivit otroligt nervös.
    En likadan sak hände sedan på t-banan då jag istället blev illa berörd och bara ville komma undan..så det är en fin balans och man måste absoljut ha fått gensvar i blickar och sånt om det ska funka. Nån random kille skulle bara vara creepy!


    Hade första killen fått knulla dig direkt??
Svar på tråden Hur får jag tjejer på ICA?