• Anonym (ICA-CHARMÖREN)

Hur får jag tjejer på ICA?

Hej!

Ja, hur kommer jag i kontakt med kvinnor på ICA?

Exakt var i butiken flirtas det?

Fungerar klassikern med meloner?

Alltså att jag går fram till kvinnan som plockar bland melonerna och säger "Men inte behöver väl fröken köpa meloner?" varefter jag tittar på hennes bröst.

Kan jag gå fram och erbjuda bärhjälp när någon har tunga kassar att bära?

Fungerar det att bjuda på karameller?

Vad tror ni?

• Svar på tråden Hur får jag tjejer på ICA?
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (ICA-CHARMÖREN) skrev 2017-05-10 20:31:47 följande:

Alltså, den där med melonerna som anspelar på hennes tuttar är ju så fånig att hon sannolikt skulle börja skratta.

"Men hallå madamen! Inte behöver väl du köpa meloner som redan har så mogna och fina"

Och så tittar jag på hennes tuttar!

Succé?

Japp om du är tillräckligt mycket charmör och så där extremt socialt komptent att du lyckas göra situationen genuint rolig på ett sätt som gör att hon skrattar med dig och inte åt dig och dessutom lyckas "fånga upp" situationen till ett normalt samtal. Men du bör nog undvika att se för mycket på hennes bröst - gör du det är du nog inte så mycket charmör ändå :)

För de allra allra flesta skulle nog detta leda till att killen i fråga framstår som en idiot och att kvinnan upplever sig kränkt, och killen kansle rent av blir portad från butiken. Men det vet ju du som är charmör :)
  • Anonym (ICA-CHARMÖREN)
    Anonym (Hanna) skrev 2017-05-10 20:49:20 följande:
    Japp om du är tillräckligt mycket charmör och så där extremt socialt komptent att du lyckas göra situationen genuint rolig på ett sätt som gör att hon skrattar med dig och inte åt dig och dessutom lyckas "fånga upp" situationen till ett normalt samtal. Men du bör nog undvika att se för mycket på hennes bröst - gör du det är du nog inte så mycket charmör ändå :)

För de allra allra flesta skulle nog detta leda till att killen i fråga framstår som en idiot och att kvinnan upplever sig kränkt, och killen kansle rent av blir portad från butiken. Men det vet ju du som är charmör :)
    Funderar på att klä ut mig till fransk ostgubbe. Ja, en såndär charmig ostgubbe som brukar vara med i ostreklam.

Öva in några charmiga fraser på franska, klä ut mig i lösmustasch och bära stor vit ostmössa....
  • Anonym (ICA-CHARMÖREN)
    Anonym (Hanna) skrev 2017-05-10 20:49:20 följande:

Tänk om jag kan charma på ett så komplett idiotiskt sätt så att kvinnorna förstår ironin.

Typ "Men hallå är snygging! Är du också hungrig? Min pappa var pastakung i Italien, bara så du vet"
  • Anonym (Ojojoj)
    Anonym (ICA-CHARMÖREN) skrev 2017-05-10 21:35:33 följande:

Funderar på att klä ut mig till fransk ostgubbe. Ja, en såndär charmig ostgubbe som brukar vara med i ostreklam.

Öva in några charmiga fraser på franska, klä ut mig i lösmustasch och bära stor vit ostmössa....

Glöm inte bagetten under armen. Och så kan du säga nåt om att den har samma storlek som kuken.
  • Pentra
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-05-10 19:42:35 följande:
    Tillåt mig asgarva. Du kanske ska börja med en kurs innan du kallar dig för charmören. Hade du tittat på mina bröst hade du behövt operera ut melonen.

• Praktisk59

Fråga tjejen på biltema om hon har silicon.

Det gjorde jag. Fick det jag var ute efter också. (En stor tub)

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (ICA-CHARMÖREN) skrev 2017-05-10 19:47:22 följande:
    En kille jag umgicks med för 20 år sedan körde med alla klassiker och han fick ofta knulla.

"Åh, så fina ögon du har", "Du känns så speciell" osv.

Alltså, han använde klyschor som andra skrattar åt och han fick utdelning.
    NU har kvinnor mer krav på standard vet du.
  • John22

Kolla om de har avokado i korgen; tjejer med avokado i korgen är alltid lätta på foten. Svep sedan in och briljera med ditt sanslöst goda recept på guacamole.

Kläm även in ordet Barcelona, men säg det med spansk accent (Barrfelona). Då låter du sjukt världsvan.

• Anonym (ica)

Ica reklamen funkar nog .

• pipis123
    Hej!
    Ja, hur kommer jag i kontakt med kvinnor på ICA?
    Tjejerna finns i tjejdisken såklart!  Brukar ofta vara nära kassorna, typ vid godiset/glassen. Du öppnar bara glasdörrarna och säger heeej på ett spännande och förföriskt sätt.

Exakt var i butiken flirtas det?
    Ibland slipper tjejerna ut från tjejdisken (+ de tjejer som handlar då) och då flirtas det säkrast vid bröddisken och schampohyllan. De flesta tjejer som handlar är inte så upptagna utan strövar mest omkring och hoppas att nån kille ska komma och flirta lite.

Fungerar klassikern med meloner? 
    Alltså att jag går fram till kvinnan som plockar bland melonerna och säger "Men inte behöver väl fröken köpa meloner?" varefter jag tittar på hennes bröst.
    Den fungerar alltid klockrent!! Alla tjejer vill att killar ska kolla in deras bröst ohämmat och även kommentera dem och likna dem vid meloner. Vem behöver egentligen meloner när man har bröst?!?

Även klassikern med gurkor är effektiv - vilken tjej vill inte få antytt vad du kanske har mellan benen, mmm.

Kan jag gå fram och erbjuda bärhjälp när någon har tunga kassar att bära?
    Ja! Säg att du gärna bär hem dem ända till henne och förför henne sedan på hallmattan medan glassen sakta smälter och tomaterna rullar omkring er. Sen lagar ni middag tillsammans och du kan nästan helt säkert flytta in redan dagen efter.

Fungerar det att bjuda på karameller?
    Ännu hellre choklad, alla vet ju att tjejer gillar choklad. Och allra helst i fin presentask. Stå redo vid kassan och bjud på finaste chokladen.

Vad tror ni?
    Jag tror att det kommer att gå alldeles fint för dig att charma vilken tjej som helst på ICA!
Svar på tråden Hur får jag tjejer på ICA?