Inlägg från: SweetBabe26 |Visa alla inlägg
  • SweetBabe26

Hur kände ni i v4? :)

Hur kände ni er i v4? :) 10 dagar efter äl kände jag en stickande känsla å sen molande känsla å dagen efter kändes det som mensen skulle komma samtidigt som jag hade molande känsla någon som känner igen sej? :) hoppas det lyckats denna gången. Har varit sken gravid några ggr innan men detta känns annorlunda på nått sätt så hoppas det blir ett plus framåt :)

• Svar på tråden Hur kände ni i v4? :)
  • SweetBabe26

Vad kul då är vi på samma jag är oxå på v4 3+5 :) nej har inte testat mej än väntar å ser om mensen uteblir först :)

Här är några symtom:

*stickande känsla

*molande känsla

*känt som mensen skulle komma

*mer flytningar

*trötthet som slår till

*förkylnings känsla med ont i kroppen på kvällen

Hoppas på ett plus verkligen :)

• SweetBabe26

Håller tummarna för dej :) nått jag oxå fått dom senaste dagarna är huvudvärk å några dagar sen hade jag sån migrän brukar inte ha huvudvärk 3 dagar i rad så nått är det som gör det :/ men värk i huvudet har jag hört talas om att vissa kan få oxå

• SweetBabe26

Åh grattis vad kul :D

Nått jag funderat på är ett symptom jag fått sen 1v tbx först yrsel å sen som jag skulle svimma några ggr å dagar efter fick jag migrän å efter det haft huvudvärk snart 1v kan det ha å göra med graviditet? Den försvinner när jag tar tab för att senare komma tbx igen förstår ingenting :/ jag brukar inte ha migrän eller huvudvärk flera dagar i rad

Svar på tråden Hur kände ni i v4? :)