Inlägg från: LillSnurr82 |Visa alla inlägg
  • LillSnurr82

Hur kände ni i v4? :)

Om jag är gravid så är jag i vecka 4 (3+5) i dag. Känner mig jätte konstig i magen. Som om det är myror i magen.

Mår illa titt som tätt (men går magsjuka på jobbet så kanske beror på det med.) och väldigt ömma bröst..

Väntar på att posten ska komma så jag kan ta ett test. Har bara digitala med veckoindikator hemma och dem vill jag spara på tills jag får ett solklart plus. Bim på lördag.

Jag har redan kissat nu på morgonen men jag har sparat det, känns säkrast med morgonurin innan bim.

Har du testat dig eller när ska du testa?

Agnes2010?Märta2012?
  • LillSnurr82

Ja trött är jag något så hemskt. Förkyld med värk i kroppen men det tror jag beror på pollen mest.

Jag har inga som helst tecken på att mensen ska komma. Brukar få spotting några dagar innan bim men inget sådant alls.

Hugger lite i äggledarna/ljumskarna ibland.

Hoppas vi båda snart får ett plus. Håll mig uppdaterad :)

Agnes2010?Märta2012?
  • LillSnurr82
    Anonym (Fingers crossed!) skrev 2017-05-11 13:06:21 följande:

Ingen aning om jag är gravid men jag håller tummarna!

Brösten är ömma, haft typ som mens värk... och otroligt skiftande i humöret. Mensen är sen vilket den aldrig brukar vara.

Blir graviditetstest idag, wish me luck!

Lycka till!!
    Agnes2010?Märta2012?
  • LillSnurr82

Tog ett test nu kväll. Bim-1 och är ganska säker på att det är positivt eller vad tror ni?

Agnes2010?Märta2012?
  • LillSnurr82
    efterfest skrev 2017-05-12 19:18:40 följande:

Sista bilden ser positiv ut!! Grattis :D!!

Tack :) syns så klart bättre på riktigt. Fl drar ner bildkvaliteten massa.

Har några test kvar varav 3 digitala med veckoindikator. Så blir att ta några test till innan jag känner mig helt säker.

Fick ju missfall i påskas så allt känns väldigt osäkert även denna gång. Men hoppas det lilla Grynet vill stanna kvar denna gång.
    Agnes2010?Märta2012?
Svar på tråden Hur kände ni i v4? :)