Hur kände ni i v4? :)
Hej! Om jag är gravid så jag vecka 3+1. Jag testade idag på bim-6 och det var ju av naturliga skäl negativt förstås, men jag orkade inte vänta. Grejen är att min man åker iväg två veckor på söndag och bim är den 18/5 och vi har sagt att det vore roligare om han fick veta om jag är gravid när han kommer hem, men det gör ju att jag får gå och bära ovissheten själv och sedan även resultatet vad än det nu blir. Så jag hoppades lite naivt på ett väldigt tidigt pluss. (Men blir det för tungt att bära kommer jag naturligtvis att prata med honom ändå)
Mina symptom:
Jag kände stundtals av som en molvärk som jag tror var i vänster äggstock den 2/5 och 3/5, sedan den 4/5 (som enligt appen period tracker statistiskt sett borde varit dagen för ägglossningen) har jag haft ömma Bröst. Den här veckan har jag varit extremt sötsugen och har känt behov av att hetsäta (jag äter normalt sett alltid sakta) när jag ätit sötsakerna. Jag har sovit rätt dåligt med många uppvaknande och brukar annars sova nätterna igenom, igår och idag har jag varit fruktansvärt trött på eftermiddagen och nu mår jag illa till och från sedan igår kväll, särskilt när jag böjer mig fram.
Detta är vårt åttonde försök till att få första barnet. Jag hoppas så på ett plus!