Blir inte klok och behöver er hjälp!
Hej!
Jag är gravid med mitt första barn. Enligt min beräkning gick jag in i vecka 10 idag.
Men..... i Torsdags kväll började jag få mörkbruna flytningar vilket gjorde mig super orolig!
Igår (Fredag) kontaktade jag kvinnokliniken pga detta men de kunde inget göra utan sa att det är naturligt att få mörka flytningar under graviditen. Senare under dagen fick jag en liten blödning och det gjorde mig ännu mer orolig så jag kontaktade en privat klinik för att få ett VUL och som tur va så hade de en tid igår så jag åkte dit för att genomföra ett vaginalt ultraljud. Nu kommer vi till det som är SÅ märkligt!!! Hon sa att jag bara var i vecka 6+4!? Plus att de inte kunde se något hjärtljud. Då kom hon med kommentaren "antingen så har fostret slutat utvecklas eller så är du bara i vecka 6+4" jag blev alltså tillbaka flyttad 3 veckor!
Sedan sa hon att fostret låg lite långt ner på ultraljudet och att hon helst hade sett det högre upp för hon menade på att det kan vara påväg ut :( jag blev super förvirrad och förstår ingenting nu. Idag har jag fortfarande lite mensvärk och en liten blödning...
Någon som har varit med om detta eller hört något liknande???
Tacksam för svar!!!!