Inlägg från: outlook |Visa alla inlägg
  • outlook

Ni som gjort fillers...

Jag har verkligen ingen jag kan fråga detta om då jag inte känner en enda erfaren fillers-människa haha!

På måndag ska jag (äntligen) fylla läpparna lite! Har velat detta i sex år så det är inget impulsivt. Men jag är nojig för sånt här och påläst om risker.

Min fundering.

Jag har ganska besvärlig pollenallergi och läste förre veckan om hur riskabelt det är att göra fillers om man är förkyld. Självklart kom alla skräckexempel upp när jag googlade. Jag kan inte veta om det är pollenallergi eller en fölylning jag har ju. Eftersom OM jag blivit förkyld så är jag fortfarande allergisk. Jag kände nämligen av halsen i torsdags men det gick över samma dag.

Jag har inte feber.

Jag har torra ögon, täppt i näsan på morgonen/rinnig under dagen, otroligt trött. Som sagt typiska allergisymtom förutom halsen i torsdags. Men kan ju lika gärna vara förkyld...

Min helg är praktiskt taget förstörd för jag är så lessen över att eventuellt inte kunna göra det på måndag.. nu när jag äntligen bokat tid och allt och längtat så mycket.

Vad säger ni och vad vet ni om fillersbehandlingar? Jag är inte sjuk. Har inte haft en tanke på att tex. ta en alvedon om vi säger så.

Hoppas nån har något svar åt en orolig fillers-oskuld haha.

Fillers, skönhet,
  • Svar på tråden Ni som gjort fillers...
  • outlook

Tänk om alla dryga jävlar med ickerelevanta åsikter bara kunde knipa ibland :)

Svar på tråden Ni som gjort fillers...