• Linluva3

Hjälp mig identifiera min sits!

Hej alla där ute. Jag vänder mig till er då jag inte för tillfället kan vända mig till någon annan.

Jag och min sambo planerar barn. Har de senaste kanske 6 åren ätit minipiller, både cerazette och senast Gestrina.

Slutade med pillren den 16 april, alltså nästan 4 veckor sedan. Hade slarvat en del med dom de senaste månaderna och den 14 april fick jag "mens" (ska tillägga att jag aldrig haft mens med pillren innan). I samband med den mensen slutade jag med pillren. "Mensen" höll i sig 4 dagar och slutade sedan. Var beräknad att få mens idag igen, 14 maj, men fick små blödningar redan i tisdags, den 9 maj, som höll i sig i 4 dagar. Har de senaste dagarna haft en del humörsvängningar och vaknade idag med huvudvärk och haft enorma smärtor i hela magen idag.

Jag tempar på morgonen i försök att hitta min ägglossning och idag tempade jag 36.8 när jag de flesta morgnar brukar tempa 36.2 ca. Men ägglossning redan när "mensen" slutade för bara ett är dagar sedan?

Kan någon identifiera min sits här? Eller vad kroppen håller på med? Kan jag redan vara gravid? Vad betyder dom små små blödningarna jag fick i tisdags och vad betyder min smärta i magen idag? Kan lägga till att jag varit enormt trött hela veckan.

Mvh!

• Svar på tråden Hjälp mig identifiera min sits!
  • Propppropppropp

Hej. Jag är väl gravid i vecka 5 tror jag. På testet visade det 2-3veckor i onsdags.

Idag ha jag haft fruktansvärt ont i ljumskarna och höfterna och ryggen.. är nu orolig att det inte kommer gå vägen även denna gång... dock så ha jag inget kännt vid dom andra 2 missfallen jag haft. Förutom att jag fått en liten blödning och vid nästa ultraljud så ha dom inte hittat några hjärtslag.

Inte haft någon blödning än iaf.

Men är så orolig!

• Linluva3

Hej Propppoppp, hur går det för dig? Kan du kontakta läkare och fråga om du är orolig eller ring vårdguiden på 1177!

Mvh

Svar på tråden Hjälp mig identifiera min sits!