Inlägg från: FiaLottaPäronkvist |Visa alla inlägg
  • FiaLottaPäronkvist

BIM Juni 2017

malin0313 skrev 2017-05-19 09:00:39 följande:

Hej. Hoppar in här jag med.

Äl tror jag var 17-18 maj. Bim början på juni.

Första försöket med andra barnet!

Har haft en mens efter jag slutat amma. Hoppas inte på mer än så ;)

Någon som börjat känna av sin äl efter att ha fått ett barn? Aldrig känt innan men denna gång gjorde jag det tror jag..

Håller också på med verkstaden på bebis nr 2 :)

Har definitivt mer ägglossningskänningar än innan första barnet kom!

Säkert olika för alla.. :)

Hur gammal är ert första barn om man får fråga? :)
  • FiaLottaPäronkvist
    malin0313 skrev 2017-05-20 15:49:02 följande:
    Min är 8 månader. Din då? :)
    Underbart! Vår lille Folke är 7 månader! <3
    Vi lyckades på något sätt få världens solstråle till unge, så nu längtar vi redan efter mer bebismys!
  • FiaLottaPäronkvist
    malin0313 skrev 2017-05-20 16:02:13 följande:
    Så härligt! Samma här, en lättsam och nöjd tjej :) så jag har känt mig redo för nr 2 ett tag nu men har ju behövt vänta in mensen.. enda gången man längtar efter den haha
    Haha samma här! Tog 3 månader att få igång min mens igen efter jag slutat amma... men nu hoppas jag att maskineriet fungerar igen :)
  • FiaLottaPäronkvist
    malin0313 skrev 2017-05-20 17:58:51 följande:
    Kul! :) vart är du i cykeln? Haft äl än?
    CD20 idag.. troligtvis ÄL imon eller måndag (om cykeln går tillbaka som innan bebis)! Så nu jävlar skall det mysas :P Stackars maken haha, skavsår here we come :'D Har lyckligtvis en bebis som sover 19-07 rakt igenom så orken finns tack o lov :)

Kört ÄL-test flera dagar tillbaka för att fånga cykeldagarna :)
    Även om dagarna är fyllda med bus och bebis så längtar jag så efter en till.. och att vara gravid igen!!
  • FiaLottaPäronkvist
    Jooosen skrev 2017-05-21 15:40:03 följande:

Sex idag och för tre dagar sedan. Har äl idag verkar det som! Hoppas!!! Tog två test idag kl 12:00. Båda positiva

Men testen visar väl när man har LH-stegring? Och det har man ju 24-48 INNAN ägglossning :) Så mys på!
  • FiaLottaPäronkvist

Fick världens smärta i morse när lilleman låg på skötbordet. Kändes som att jag helt plötsligt ville bajsa ut mina äggstockar, satan va ont det gjorde!! Har ju hört om att man kan få mer smärtsamma ägglossningar efter graviditet men detta var ju ett skämt.. om det nu var ägglossning så har vi iaf maxat våra chanser för den här gången men det blir någon mys ikväll också för säkerhets skull. Hej å hå!

• FiaLottaPäronkvist
    Jooosen skrev 2017-05-22 15:59:45 följande:
    Hade oxå jätte äl värk imorse!! Hade sex igår kl 15 o ska försöka få till det ikväll oxå, kan dock bli svårt.. hur mkt sexade ni?? Vi körde tre dagar innan och en dag innan..
    Vi har myst lör-sön och förhoppningsvis idag!

Hade även en liten blödning (yttepytte i slemmig flytning) så det var med all säkerthet ägglossningen jag kände av.. hoppas det inte kommer göra så ont varje gång :(
Svar på tråden BIM Juni 2017