• Qem

BIM Juni 2017

Hejsan, jag hoppar in här! Fick mens igår, och har väl kanske bim någon gång i slutet av juni. Har lång cykel, ca tre veckor från mens till äl, så det dröjer ju lite. Men håller tummarna för att det ska gå den här gången. Andra försöket på andra barnet. Gjorde väl inget helhjärtat försök förra gångeb, men blev sporrade att sex oftare nu ;)

• Qem

Hallå hallå! Hoppar in här :D ,jag var med i majgruppen förut, men sen när mensen kom kände jag att jag ville hålla mig borta från fl ett tag för att komma ur tankarna lite. Men nu är jag tillbaka ;) jag har bim om ungefär en vecka tror jag (rätt oregelbunden här) men det känns hopplöst denna månaden. Hade världens mensvärk förra månaden (känner vanligtvis ingenting mer än en liten känsa i magen när jag får mens, men det gör inte ont) och den ville liksom inte riktigt sluta utan hade lite brunaktiga flytningar i någon vecka efter att den borde varit över. Har fått som spottings igen varje gång vi sexat efteråt... det gör att jag inte riktigt har tron på den här månaden. Borde väl gå och kolla, men tänkte avvakta tills nästa mens och se om det blir likadant då.

Någon mer som haft så?

Hoppas förstås att det inte är något och att vi blivit gravida!! Har sexat varannan eller var tredje dag hela månaden, så jag hoppas hoppas hoppas!!

Svar på tråden BIM Juni 2017