Inlägg från: Pasgetti |Visa alla inlägg
  • Pasgetti

BIM Juni 2017

Hoppar också in här BIM 5 juni, 4e försöket, ägglossning typ nu ^^

Tog ett Äl test som visade rätt starkt i morse så tog en nu för en timme sen och såååå nära, nästan positivt eller vad tycker ni? :D Ska testa igen på morgonen och hoppas att jag kan få det att visa starkare:)

• Pasgetti
    Freya18 skrev 2017-05-23 17:08:36 följande:

När jag får så där starkt på kvällen så brukar testet vara svagare dagen efter. Jag ägglossar vanligtvis på natten. Så bli inte besviken om stickan är något svagare imorgon. :)

Testade nu på morgonen och tyckte att det hade precis samma styrka som på natten. Men du har helt rätt i det du säger! :) Ska ju egentligen räcka med påvisad stegring för att veta att man har ägglossning på g så som jag förstått det så det är egentligen inte lönt för mig att testa något mer utan räkna med att jag har ägglossning idag eller imorgon. Så det borde egentligen räcka med att sexa till det idag eller imorgon (eller både och ;) ) för att vi ska ha maximerat våra chanser till bebis denna månaden :D
    Freya18 skrev 2017-05-23 17:08:36 följande:

När jag får så där starkt på kvällen så brukar testet vara svagare dagen efter. Jag ägglossar vanligtvis på natten. Så bli inte besviken om stickan är något svagare imorgon. :)

Testade nu på morgonen och tyckte att det hade precis samma styrka som på natten. Men du har helt rätt i det du säger! :) Ska ju egentligen räcka med påvisad stegring för att veta att man har ägglossning på g så som jag förstått det så det är egentligen inte lönt för mig att testa något mer utan räkna med att jag har ägglossning idag eller imorgon. Så det borde egentligen räcka med att sexa till det idag eller imorgon (eller både och ;) ) för att vi ska ha maximerat våra chanser till bebis denna månaden :D
  • Pasgetti

Fick idag väldigt rikligt med flytningar, vita med små klumpar i (icke fertilt sekret). Vilket jag brukar få efter ägglossning men det jag reagerade på är att det var betydligt mycket mer än de brukar, till och med mer än ägglossningsflytningarna som jag brukar ha riktigt mycket av. Hoppas detta är ett bra tecken :)

• Pasgetti

Tror att jag åkt på en svampinfektion :/ Någon som vet om det kan påverka fertiliteten? Är på Äl +5 idag, magen har svullnat rejält och kändes som att något "drogs i" i magen när jag försökte träna magmusklerna så gav upp ganska snabbt då det var obehagligt.

Svar på tråden BIM Juni 2017