Inlägg från: Lillafisfia |Visa alla inlägg
  • Lillafisfia

BIM Juni 2017

Började blöda lite idag en dag innan BIM, trots två svagt positiva test... Fick mf i april och nu då, tydligen ett tidigt mf... Jävligt nere och less på kroppen men det är väl bara att börja om, igen, på nått sätt orkar man ju! ÄL 29/5 och BIM 13/6

• Lillafisfia
    Då jag håller på att bli helt knäpp blir det nu Familjelivsförbud för mig ett tag framöver.... Jag måste fokusera på mig, ta hand om kroppen och ta bort all stress jag kan! Kanske kommer tillbaka runt BIM i juni om det känns som jag vill och behöver! Älskar ju FL men man läser ibland för mycket och blir snurrig av all info!! Må gott och jag hoppa spå många fina plus!!
  • Lillafisfia
    FrökenJ90 skrev 2017-05-28 13:46:42 följande:
    Har också bim 31/5-1/6 och har inte heller några symtom förutom att det känns typ som träningsvärk i magen. Första barnet andra försöket. Håller tummarna för oss!
    Träningsvärk i magen var det jag märkte att jag var gravid på! 
  • Lillafisfia

Hjälp, vad innebär detta? Vet att det är torkat på dom tidigare men det har varit positivt sedan den 28/5. Innan har mina ÄL-test vart positiva 1 dag. Är det mina mf som fuckat upp kroppen?

• Lillafisfia
    hannap90 skrev 2017-06-04 09:35:13 följande:

Nu den där eviga väntan till bim.... haha, Har bim den 18/6. Hur går det för er andra? :)

BIM 12-13 maj... Väntan är olidlig. Två missfall på raken bakom mig så har inget större hopp... Känner dock precis som vid tidigare graviditeter.. Plus att jag kontant går och småraprar "puffar" upp luft haha! Magen är bubblig som bara den också! 
  • Lillafisfia

En fråga! Nån som fått ett streck åt fel håll?? Räknar självklart detta som negativt mest nyfiken på om det händer ibland?! Skulle tippa att jag är på äl+11!

• Lillafisfia
    PuLoha skrev 2017-06-08 10:31:53 följande:
    Jag tror tyvärr det bara är färgrester så jag tolkar testet negativt.
    Ja, det gör jag med! Tyckte dock det var märkligt att det var ett så tydligt"streck" fast åt fel håll! Är väl så med det lite billigare testerna!
Svar på tråden BIM Juni 2017