Inlägg från: number2 |Visa alla inlägg
  • number2

BIM Juni 2017

Hej, jag hoppar in här med. Har en son på 11 månader och vi har nu valt att börja försöka få till eTT syskon:) har bim i slutet på juni så får snällt vänta :)

• number2
    Grus grus skrev 2017-06-03 19:44:03 följande:

Hej! Min dotter är också elva månader just nu! Också precis börjat försöka igen.

Vad roligt :) min son är snart 11 månader, den 18e. Tyckte först att de va tidigt att börja försöka med syskon men vill ju ha nära i åldrarna så ;)
    Grus grus skrev 2017-06-03 19:44:03 följande:

Hej! Min dotter är också elva månader just nu! Också precis börjat försöka igen.

• number2
    Grus grus skrev 2017-06-03 22:15:53 följande:

Jag kände att jag absolut inte ville vara höggravid en sommar igen. Förra sommaren var så varm när vi fick dottern. Och jag ska vara hemma till nyår och då drygar vi ut dagarna istället och skolar inte in henne alls. Så slipper hon förskola till hon är 2,5 år. Om det nu tar sig då alltså. Annars får vi göra om planerna!

Nä precis samma här :) fast jag börjar jobba i september och då ska pappan vara hemma med sonen till januari. Blir jag gravid så blir det ingen förskola här heller på ett tag :).
  • number2

Har äl idag enligt app. Vi har nuppat hela veckan ;) jag har vart lite osäker på om det inte blir för tätt inpå då vi har en bebis på 11 månader men jo jag hoppas ju nu. lång väntan på 2 veckor till bim nu...

• number2
    Ulrika34 skrev 2017-06-22 13:08:46 följande:

Hur går det för allla?

bim imorgon, testade imorse med cb early och såg ett väldigt svagt streck...vet inte vad jag ska tro om det, tar ett nytt imorgon tänkte jag ????
  • number2
    Ulrika34 skrev 2017-06-22 14:13:06 följande:

Har du bild ?

nej, jag försökte ta bild men det syntes verkligen ingenting då, inte ens för mig som såg strecket på riktigt så ingen idé att ladda upp här :(
Svar på tråden BIM Juni 2017