Inlägg från: PuLoha |Visa alla inlägg
  • PuLoha

BIM Juni 2017

Har bim 17-18 juni så ganska långt kvar. Har dock ömma bröst och haft det sedan äl, får se om det betyder något. 

• PuLoha
    Lillafisfia skrev 2017-06-08 08:00:36 följande:

Meh, syns ju inget på fl... syntes tydligt på riktigt! Här är en till

Jag tror tyvärr det bara är färgrester så jag tolkar testet negativt.
  • PuLoha
    Lillafisfia skrev 2017-06-08 10:42:22 följande:
    Ja, det gör jag med! Tyckte dock det var märkligt att det var ett så tydligt"streck" fast åt fel håll! Är väl så med det lite billigare testerna!
    Håller tummarna snart plussar! Har du några symtom? Glad
  • PuLoha
    Mariiieee skrev 2017-06-08 10:48:00 följande:
    Samma här! Det gör ont att ta av sig bh:n Var så förra månaden också B-)
    Åh vad spännande! Hoppas det betyder något den här månaden.

Sist jag var gravid när jag fick mitt MA så hade jag också ömma bröst från äl, men tycker nog att jag har ömmare bröst den här gången. Vilket gör att man börjar hoppas lite för mycket och så blir man så himla ledsen och besviken sen när mensen kommer. Rynkar på näsan
  • PuLoha

Fick rosa på pappret inatt när jag var på toaletten, så började hoppas på en nidis men har fortfarande låg temp. Så det tog sig nog inte denna månad. 

• PuLoha
    FrökenE1985 skrev 2017-06-09 08:34:26 följande:

Bim imorgon men fick negativt på testlagrets stickor nu på morgonen, ska även testa i eftermiddag men är nog kört. Fått svagt positivt på andra märken men får nog ställa in mig på ytterligare en kemisk graviditet. Less man blir. Nåja, utredning väntar med första besöket 27 juni. Blir väl mest info då sen får vi se när själva utredningen drar igång. Hoppas på att de inte har sommarstängt men den turen lär man inte ha.

Nej vad tråkigt! Håller tummarna att det ändå blir ett Plus imorgon.

Bara en fråga vad är kemisk graviditet?
  • PuLoha

Här verkar det inte ha tagit sig. Känns som jag har för låg temp för att det ska vara en graviditet.. Brösten ömmar heller inte lika mycket som de gjorde för någon dag. :( En vecka kvar till bim..

• PuLoha

Jag är så himla sugen på att testa imorgon men vet inte om jag vågar.. :/

• PuLoha
    hannap90 skrev 2017-06-11 19:15:44 följande:

Så dum man är egentligen! Tog test nu ikväll, bim - 7. Såklart negativt. Varför tar man ens så tidigt? Haha.. suck! Men har lite smått illamående, spända bröst, finnar :(

Hehe känner igen mig.. Vaknade inatt, gick upp och kissade och tänkte att jag lika gärna kunde ta och passa på att ta ett test. Det visade såklart negativt det var helt blankt kunde inte ens inbilla mig ett till streck. Hehe. Har bim någon gång mellan lör-mån. Har också spända bröst!
  • PuLoha
    Freya18 skrev 2017-06-12 10:12:11 följande:

Jag har aldrig plussat med Testlagrets så vet inte hur vanligt det är med skuggor? Fick ett svagt, svagt streck imorse som syntes inom 10 minuter. Det är så svagt så det går inte och se om det finns färg i strecket. Jag har verkligen försökt analysera med mina hökögon, men nu ser jag streck överallt!

Måste även notera att jag blödde igår igen. Färskt blod rann hela dagen och kvällen. Blodet är tunnt som vatten, inga klumpar. Aldrig upplevt detta och det känns som att jag känner inte igen min egen kropp för tillfället.

På äl+8 stickan kan jag absolut se ett till streck! Skrattande
  • PuLoha
    Freya18 skrev 2017-06-12 10:29:53 följande:
    PuLoha skrev 2017-06-12 10:20:40 följande:

På äl+8 stickan kan jag absolut se ett till streck! 

Har ni testat med Testlagret nån gång? Har ni fått svaga skuggor?
    Jag har inte testat med testlagret tyvärr :(
  • PuLoha
    ostarihavet skrev 2017-06-12 18:27:32 följande:

Tjejeeeer låna mig era ögon

Spök va?

Jag ser också :) Hoppas Hoppas!
  • PuLoha

Jag brukar aldrig ha såhär ömma bröst mellan äl och bim som jag har nu. Hade det sist jag plussade men som slutade i ett MA. Så man börjar ju hoppas att det är något. Testade med ägglossningstest imorse för att se om jag har några hormoner i kroppen. Men det var helt blankt.. Känner mig så besviken :(

• PuLoha
    Mariiieee skrev 2017-06-13 17:21:58 följande:

Ni hade rätt Vilken fin 34års present. Fyller på fredag @):-

Grattis!
Svar på tråden BIM Juni 2017