Inlägg från: Sivans |Visa alla inlägg
  • Sivans

BIM Juni 2017

Jag slutade med mina minipiller 14/5 och har absolut ingen koll på mens och äl. Fick hem äl-test i måndags och testade direkt och sedan dagen efter.

Vad tror ni om min äl? Ser inte tillräckligt stark ut på översta. Kan det stämma att jag hade äl i helgen?
  • Sivans
    Freya18 skrev 2017-06-03 00:29:14 följande:

Har du testat mera efter det? Lite svårt och veta om äl har varit redan för dig. Det kan ju hända att du fick äl i helgen om stickorna fortsätter bli svaga.

Jag jag testade i onsdags också och det var ännu svagare
  • Sivans

Plusset lyser starkt med sin frånvaro.

Jag känner inte min kropp alls sen jag fick mitt sista barn för 5 år sedan, har käkat minipiller sen dess.

Missade att få helt utslag på äl-test då testerna kom hem försent, fick halv starkt måndag 29/5 med andra ord så borde jag ha haft ägglossning typ 28/5 och mensen borde komma nu i helgen.

Både barnen är tillverkade på första försöker och plussade tidigt med dem.

Nu är det nära mens och inget plus.

Nu kan gärna mensen få komma så jag vet att det funkar som det ska.

Är det någon annan som fått annorlunda menscykel efter käkat minipiller i flera år?

• Sivans

Har så svårt att tyda dessa.

Någon som kan hjälpa mig?

När hade jag äl?
  • Sivans
    Ulrika34 skrev 2017-06-13 21:27:22 följande:

När min ägglossning är över blir stickan jätte jätte svag...men att döma av det du visar skulle jag tippa på att ägget måste ha släppt mellan den 12/13... har du några fler stickor tidigare än 11?

Nej tyvärr inte.
  • Sivans
    Tumvante skrev 2017-06-14 22:34:51 följande:

Vågar o vågar... Det börjar väl bli lönt vid bim-4 kanske... Väldigt få plussar där... Och ultrafå plussar innan... Tror nog bim-3 till Bim+4, där flest ju plussar efter Bim... Lycka till!

Med min son hade jag ett ganska starkt plus i vecka 3+3.
  • Sivans

Ni som brukar tempa er varje morgon. Brukar ni ALLTID ligga högre alla dagar mellan äl och mens?

• Sivans

Vad stressande det är att hela tiden tänka på alla dessa symtom.. försöker tänka tillbaka på tidigare graviditeter och kan inte minnas att jag hade tidiga symtom, ändå är det jobbigt.

Ca. ÄL+ 8 och har under senaste tiden till och från haft känningar i äggstockarna..

Båda mina barn är tillverkade på första försöket och även det är stressande. Haha Men nu när jag har masserat 30 år så kanske det inte är lika enkelt..

• Sivans
    Ulrika34 skrev 2017-06-23 16:13:55 följande:

Japp här kommer den! Får inte till skärpan riktigt

Jag ser ett svagt sträck
  • Sivans
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-06-25 03:26:03 följande:

Ja det är nog det som gör det så overkligt. Jag hade mentalt ställt in mig på att de skulle ta flera mån. Tog ut kopparspiralen den 10de och plussade den 23de. DET är sjukt!

Jäklar vilken timing, min måste ha plockat ut den precis vid ägglossningen
Svar på tråden BIM Juni 2017