Inlägg från: oONinniOo |Visa alla inlägg
  • oONinniOo

BIM Juni 2017

Hoppar in här och hoppas på bättre tur nu i Juni. Har precis slutat blöda efter missfall nr 2, så jag vet inte exakt när BIM blir. Men eftersom det blev ett såpass tidigt kanske kroppen återställer sig lika fort igen, som efter första missfallet. I sådana fall blir BIM runt 20-23. Den här månaden kommer jag prova att smörja med progesteronkräm och se om det hjälper.

• oONinniOo
    Freya18 skrev 2017-06-03 11:37:10 följande:

Oj, fick ett starkt streck nyss! Och jag som inte brukar testa på förmiddagarna. Hade bara hållt mig i en halvtimme. :)

Det kan vara så också att du har som mig, en väldigt kort stegring. Jag får sällan positivt när jag bara testat på kvällen, utan jag måste testa 2 gånger om dagen för att hinna se en stegring.
  • oONinniOo

Verkar vara ÄL på gång här snart. Är på CD 11 idag, så den verkar komma som jag hoppats. Så BIM runt 19:e ungefär. Börjar smörja med ProgesterAll om några enstaka dagar, när jag är säker på att ÄL varit.

• oONinniOo

ÄL på ingång nu och rejält med äggviteflytningar (var tvungen att ta bild). Har dock för ovanlighetens skull inte alls lika mycket mol över äggstockarna, som jag brukar ha. Inte än i alla fall. Dags om några enstaka dagar att börja smörja med ProgesterAll.

• oONinniOo

Är inte alls överens med FF (Fertility Friend) om när min ÄL var. Fick låg temp en dag och sen steg den, men hade sovit med öppen mun och hade ont i halsen dagen efter. Ser jag till kroppen och alla tecken där, så skedde ÄL för någon dag sedan. Så det är det jag kommer räkna på. BIM runt 18:e.

• oONinniOo
    Kickan81 skrev 2017-06-07 11:06:11 följande:

Bim på fredag men plussade stark idag. Trodde inte d skulle gå denna månad då jag hade så ont vid ägglossning så kunde knappt ha sex. Är så glad och hoppas på att allt går som det ska:)

Grattis!
  • oONinniOo
    Tumvante skrev 2017-06-10 07:48:42 följande:

Bim -3

Önskar att det går hela vägen nu!!!!

Grattis!
  • oONinniOo

ÄL+7 (alt ÄL+4) och har inga direkta symptom alls mer än lite molvärk. Har inga direkta förhoppningar om att det skulle tagit sig denna månaden.

• oONinniOo

Jag som skrev tidigare att jag inte har några direkta symptom får visst ändra mig. Låg i sängen för att prata lite med maken medan han vaknade och då lutade sig ena hunden mot mig vid magen. Hoppade nästan till för att det var så ömt just där och det molade till en del. Är på ÄL+7 idag än så länge, så än får jag fortsätta vänta och se..

• oONinniOo
    Tumvante skrev 2017-06-10 21:57:02 följande:
    Tackar! Att du inte har symptom betyder ju inte något som så. Jag har inga symptom. Fast jo, kanske sämre hy än vanligt. Annars verkligen inget.
    Nä, det vet jag att det inte behöver betyda något. Hade inga symptom alls när jag plussade med sonen, bara att jag kände mig febrig. Vid mina tidiga missfall så har jag haft både molvärk, fått kissa ofta, lätt illamående etc. Så kanske bara är bra att inte känna något nu. Men har ändå den där magkänslan att det inte blivit något.
Svar på tråden BIM Juni 2017