Inlägg från: Hoppas på plus |Visa alla inlägg
  • Hoppas på plus

BIM Juni 2017

Jag väntar på bim den 20 juni. Har inga direkta gravitetsyntomer forutom att jag har ont i nedre delen av ryggen plus en plusserande känsla i magen. Känner mig trött och hängig också.

• Hoppas på plus

Jag har bim 20 juni och jag har inga gravitetsyntomer än forutom stickningar och sammandragningar för en vecka sen, dvs några dagar efter ägglossningen. Inga illamående, svullen mage eller något annat. Ibland har jag lite ont i magen men det känns som mensvärk. Ohhhh, allting känns så tråkigt. Kan inte tänka på något annat än på graviditet. Känner mig så trött. Bli jag inte gravid denna månad kommer jag bli väldigt besviken.

Jag mår inte bra alls. ????????

• Hoppas på plus

Jag har bim idag. Jag har inte testat än. Är så himla rädd. Vågar inte testa. Ska kanske vänta några dagar och testa sen... Jag har nästan inga symtomer. Har lite ont i nedre delen av ryggen och ibland magen, men ingen illamående eller spända bröst. Ohhhh så jävla jobbigt.

• Hoppas på plus

Tillslut vågade jag göra en gravtest som tyvärr var negativt. Jag hoppades och önskat så mycket att jag ska vara gravid....

Min värld har rasat ner känns det som. Är så hopplöst och besviken på livet. Trodde att jag också ska ha en bra sommarlov. Vad fan hur ska jag slippa tänka på det under sommaren när jag är ledig?

Hur ska jag fylla i mina tomma dagar.?
  • Hoppas på plus

Nu är det bim +4. Fortfarande ingen mens endast vita flytningar. Jag tog gravitetest för två dagar sedan dvs bim +2 som var negativt. Känner en smärta i nedre delen av ryggen och ibland magen. Kan det vara så att jag plussar senare?? Eller bara vänta på mensen? Dagarna känns så långa nu...

• Hoppas på plus

Tog ett nytt gravtest som tyvärr var negativt, idag är jag på bim +6. Hoppas att mensen kommer snart.

• Hoppas på plus
    blondi99 skrev 2017-06-29 23:00:17 följande:

Jaha då är man i den här eviga väntan igen. Gick 2 veckor över med mensen förra månaden och nu har jag gått över tre dagar med negativa tester. Är vi några kvar som inte fått mensen fast vi borde och testerna vissar negativt?

Jag är också kvar här. Jag borde få mens för ca två veckor sen och den har inte kommit än. Jag har tagit många gravitetest som visar negativa allihopa, inte ens minst spökstreck eller gravid tecken.

Igår ringde jag en privat gynekolog och bokade tid, jag fick tjata jättemycket för att få tid, de sa att man ska vänta och avvakta. Enligt de 2 veckor är inget att oroa sig för..

Hoppas att jag får något som sätter igång mensen, annars måste jag bara gå runt och undra när mensen ska komma. Så jävla jobbigt.
Svar på tråden BIM Juni 2017