Inlägg från: ostarihavet |Visa alla inlägg
  • ostarihavet

BIM Juni 2017

Hänger med!

Ska enligt appen ha ägglossning imorgon eller på tisdag men har varit lite oregelbunden sen tidigt missfall i december.

Hoppas på det bästa men då har jag bim 21/6!

Lycka till alla

• ostarihavet

Jag ska ha ägglossning idag eller imorgon enligt uträknare, nu har vi muppar fyra dagar i rad.

Imorse när jag var på toa (ursäkta äckelmagade) fick jag en jäääättestor ägglossningsflytning, med lite blodspår i. Vad beror det på? När släpper isåfall ägget?? Brukar ha ägglossningsflytningar men inte med blod i.

Har ätit rosenrot denna månaden, om det kan ha med saken att göra?

• ostarihavet
    Mariiieee skrev 2017-06-05 09:43:24 följande:
    I vintras hade jag en rosa blödning på onsdagskvällen och på torsdags morgonen, sedan lite bruna spottings på fredagen. Aldrig haft något sådant innan. Så jag antar att blödningarna kommer när ägget släpper. Rosenrot jag ingen erfarenhet av tyvärr.
    Okej, tack för svar!

Är inte en blödning, mer en jääättetjock ägglossningsflytning med lite strimmor i! :) 
  • ostarihavet
    Anonym987654321 skrev 2017-06-05 09:41:05 följande:

Ostarihavet, så hade jag när jag belv gravid med dottern men har aldrig haft annars heller

Tack för svar :D Gravid kan jag nog omöjligt vara ännu då jag ska ha ägglossning idag :) Men har nog med det att göra!

Lycka till! 
  • ostarihavet
    becca90 skrev 2017-06-12 09:33:17 följande:

Någon utav er som har onda bröstvårtor???

jaaaaag!

Speciellt den högra. 
  • ostarihavet
    becca90 skrev 2017-06-12 15:49:16 följande:

För mig började det bara den vänstra men nu är det båda! Konatigt brukar du ha det??

Brukar ha ont mellan äl och mens men inte såhär tidigt. Och inte såhär mycket heller! Inte bara bröstvårtorna som gör ont nu utan hela brösten, som träningsvärk från armhålorna typ.. hmm
  • ostarihavet
    Tumvante skrev 2017-06-12 21:24:52 följande:

Vilken dag är du på? Så där såg mitt ut och blev starkare spännande!!!! Tror faktiskt på att det är starkare imorgon... vågar nästan slå vad

Åh tack! Jag är faktiskt bara på äl + 7 ungefär.. sååå nervös, hoppas det är som du säger!!
Svar på tråden BIM Juni 2017