Inlägg från: Jossilito |Visa alla inlägg
  • Jossilito

BIM Juni 2017

Sivans skrev 2017-06-17 08:31:39 följande:

Ni som brukar tempa er varje morgon. Brukar ni ALLTID ligga högre alla dagar mellan äl och mens?

Ja! Jag gör alltid det.. sen kan tempen variera sig lite från dag till dag men den är alltid hög! Min temp går oftast inte ner förrän samma dag mensen kommer..
  • Jossilito
    Ulrika34 skrev 2017-06-17 22:58:40 följande:

Nu har jag inga fler äl- stickor, har haft äl- smärta i 3 dagar nu men nu på kvällen är det på Max, enligt ul tyckte gyn att ägget borde skäppa den 17-18, har aldrig använt dessa mini stickor förr så jag vet inte hur starka dom bör bli......

Såhär starkt blev mitt för några dagar sedan! Första ggn ja provade de märket på Äl stickor!

• Jossilito
    Ulrika34 skrev 2017-06-18 01:22:09 följande:

Jätte bra bild! Där måste det varit på Max!

Ja ja tror de! vi körde på iaf ;D
  • Jossilito

Någon som har BIM nu sista dagarna? Jag har BIM idag men ännu ingen mens å hög temp. Hade jätte mkt molvärk igår men idag ingenting.. men förra månaden var den någon dag försenad så kanske samma sak igen..(hoppas inte!)

• Jossilito
    Ulrika34 skrev 2017-06-27 20:10:44 följande:

Bim -1. Återstår att se om det är ett spökstreck eller ej

Spännande! Ser ju verkligen lovande ut! :D hoppas! Min mens har fortf inte dykt upp under dagen, hoppas inte den bara är försenad! Men har inga menskänningar heller, så kanske bådar gott!
  • Jossilito
    Ulrika34 skrev 2017-06-28 08:12:07 följande:

Idag har jag bim, ingen mens och mina test är slut ska avvakta tills i morgon och sen testa,

Har du några symtom? ????
  • Jossilito
    Hansson88 skrev 2017-06-29 20:19:09 följande:

Grattis!!!

Tack!! Hur går det för dig?
  • Jossilito
    FrökenBerg skrev 2017-07-01 09:02:54 följande:

Hur mycket starkare ska testet bli! "/

Tänker iaf fortsätta testa tills det går ner igen mest för att vara säker. :)

Hur går ser för er andra här? Hyr länge har ni försökt? Ålder?

Jag är 31 och min sambo 46... börjar noja över åldern nu :S

För oss tog det 6 månader utan skydd, fast har försökt i 3 månader att pricka in om man säger (; är 29 år!
Svar på tråden BIM Juni 2017