Inlägg från: Skrutt 83 |Visa alla inlägg
  • Skrutt 83

BIM Juni 2017

[quote=77713645][quote-nick]Tumvante skrev 2017-05-29 21:42:43 följande:[/quote-nick]Alltså...nu blir jag förvirrad...

Fick vad jag trodde positivt äl test igår och ont inatt på vänster sida.

Så vi sexade ikväll.

Gjorde ett test till ikväll och tyckte det blev lite lite starkare än igår... Är det äl imorgon nu alltså?

Mina tester (igår är det första\ översta):

Jag fick positivt igår kväll, även positivt imorse, jag räknar med äl imorgon, tempen får bekräfta. Men så brukar det vara, positivt sent kvällen den 14 och även dag 15 och ibland morgonen dag 16 och dag 16 brukar äl inträffa för dag 17 har tempen stigit

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Skrutt 83
    hannap90 skrev 2017-05-30 10:26:56 följande:

Ja dom är från graviditetskollen. Så då hade jag kanske äl 28/5?

Ja jag tror absolut att testet den 28/5 kan ha varit positivt och sen då äl 24-48 h senare. Så äl igår eller idag troligtvis. Hade du några andra symtom? Vilken cd är du på?
  • Skrutt 83
    hannap90 skrev 2017-05-30 19:29:09 följande:

Nu ikväll var testet såhär. Alltså detta med ältest är en ren vetenskap haha!

Ja det är lite knepiga ibland. Fortsätt testa ett par dagar till för säkerhetsskull för att se om s
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08 r
  • Skrutt 83

För att se om de blir starkare eller svagare skulle det stå, råkade trycka iväg lite väl snabbt

• Skrutt 83
    Granskog skrev 2017-05-31 14:58:50 följande:

Plussade nyss svagt svagt med CL early!!!!!

Wow! Grattis!!
  • Skrutt 83
    Charlizee skrev 2017-06-01 10:07:31 följande:

Beslutade mig för att hoppa ÄL-tester denna månad men fick i tisdags en liten blödning, trodde först mensen var på G men det var bara en blodflytning sen borta. Misstänker ÄL-blödning? ÄL igår och vi har haft sex lördag, söndag, tisdag och onsdag...nu hoppas vi naturen vill samma som vi BIM 15/6. Hur går det för er andra? GRATTIS till alla ni som plussat!!

Spännande med äl-blödning, har jag aldrig haft! Var kanske ett riktigt guldägg som släppte! :) Här var äl troligtvis igår, positivt äl-test mån kväll fram till tis em sen blev det svagare igen. Vi sexade på natten till torsdag, natten till lördag, sen söndag, måndag och tisdag. Hoppas verkligen vi ska ha täkt upp bra men har lite ångest att vi inte fick till det även igår men borde ju ha räkt. Äl+1 idag och tiden seeeeegar sig fram, har tänkt testa på äl+9 så nästa fredag. Hopppas så himla mkt på denna månad, nu tycker jag det är vår tur att plussa!!
  • Skrutt 83
    Charlizee skrev 2017-06-01 13:22:48 följande:

Jag trodde det var mensen som kom, hoppas på ÄL blödning annars vet i tusan vad det var, haha!!

Åh vad spännande! Jag skulle beställa ÄL test förra veckam men missade med tankar på annat och husrenovering osv, ganska skönt måste jag erkänna. Börjar jag testa blir jag nästan hysterisk och kan testa hur mycket som helst Jag har INGA test hemma alls men kanske ska beställa några grav.test till nästa vecka.

Låter som ni täckt upp jätte bra!

Håller med dig!! Nu är det vår månad att få plussa!! Men förr eller senare ska vi också få glädjas

Håller tummarna stenhårt för äl-blödning; låter ju verkligen som det!! Haha jag är precis likadan; tar minst 2 om dan, oftast fler. Skönt att kunna koppla bort det, skulle jag också behöva göra. Ja jag hoppas det, men surt det inte blev ngt igår när äl troligast var, men hade jätteont på hö sida nu på dagen så kanske släppte det först idag och då är det verkligen surt vi missade igår. Ni verkar ju också täckt upp bra! Ja någon gång är det vår tur också, håller tummarna för att det är nu i juni!
  • Skrutt 83
    Charlizee skrev 2017-06-04 16:33:18 följande:

Symptom eller inte symptom, gaaaah man blir ju tokig och så vet jag inte vilken dag min ägglossning ägde rum men tror någon gång mellan sön-onsdag. När kan jag testa? Svulllen mage, lättirriterad, ont i brösten, känns som mensen ska komma närsom helst men är enligt app om 11 dagar? Lättirriterad kan vara ren trötthet eftersom vi har två barn och haft besök hela helgen, svullen mage, ätit för mycket av det goda kanske? Har inga test hemma, tur det annars hade jag testat flera gånger redan även fast det är på tok för tidigt! Sorry för långt klagande inlägg men var tvungen att skriva av mig lite ;)

Hoppas det går bra för er andra!!!

Oj vilka lovande symtom!!! Låter verkligen lovande för dig denna månad!! Håller tummarna stenhårt. Här känner jag mig skitdepp! Inte ett enda symtom, brösten ömmar knappt alls. Mkt mindre än se brukar efter äl och tempen har stigit men ligger lägre än vanligt så är nojig att äl inte ens blev av. Tror väl den blev det men känns som progestronet är lågt. Så bara på äl+4 men redan inställd på minus och nytt försök. Hade så mycket hopp stt detta skulle vara vår månad..
  • Skrutt 83
    Charlizee skrev 2017-06-05 13:00:28 följande:

Jag tror att inga symptom är det mest lovande att känna Ge inte upp hoppet än! Det känns som att jag haft dessa symptom nästan varje månad i 5 månaders tid nu, Hahaha!! Är inställd på ett minus och nya tag nästa månad... skulle du testa på fredag?

Haha ja iofs, har ju haft massa konstiga symtom visa andra månader när det inte varit något så vem vet. Men känner tyvärr precis som du redan nu att det är kört. Enda symtomet som skulle sticka ut är att jag blivit sjukt trött (men kan bero på massa annat) sen att jag inte fått de klassiska finnarna som jag brukar få kring äl (har någon enstaka men inte alls som det varit sista månaderna innan mens) ja jag hade tänkt vänta till fredag och äl+9 men tar nog ev ett redan på Tors kväll på äl+8.. tänker att jag borde få ett säkert svar på äl +9 så då är det nästan lättare att testa tidigare för då är fallet inte lika stort och man kan ha lite hopp trots minus.. Hur ska du göra? Har testlagret och cb hemma men sugen på att köpa hem ett PE som ska vara så känsliga. Inte fått en tillstymmelse till spök på dem heller
  • Skrutt 83
    Kroneet skrev 2017-06-08 07:13:02 följande:

Blir så ledsen...nedersta från i morse...

Det rosa från den igår är svagare nu än igår.

Jag och många andra får starkare på kvällen än morgonen, häller tummarna att det blir starkare igen om du testar i em
  • Skrutt 83

Äl+8 idag, testade självklart toknegativt. Jag VET innerst inne att det är sjukt sjukt tidigt och att det såklart inte behöver betyda något alls.. men magkänslan bara skriker att det inte blir något denna månad heller.. tycker jag haft en hel del symtom sista 2 dagarna nu men ändå känns det hopplöst.. känns som jag aldrig kommer få se ett fint plus på Stickan igen. Nu börjar jag känna mig orolig att jag inte kommer ha någon liten i magen när vi passerar bf vi hade med vårt mf i dec.. blä, en riktig skitdag. Ska försöka ha hopp till imorgon på äl+9 iallafall

• Skrutt 83
    Charlizee skrev 2017-06-08 16:42:29 följande:

Jag testade också negativt BIM-7, gaaaah!!! Tusan också!! Är fortfarande tidigt som du skriver MEN jag testade med en rsfu "testa tidigt". Aldrig använt den förut, tog ju eeeevigheter för resultatet att komma fram! Någon annan med erfarenhet av den? Aldrig mer! Vilket test använde du? Det här var ju vår månad att plussa, den ska inte börja såhär

Åhh nej!!!!!! Fy vad trist! Hoppades så mkt för din skull, ja nu var det vår tur ju! Men vi båda är ju väldigt väldigt tidigt ute så vi får försöka hålla hoppet uppe en stund till! Jag testade med testlagret. Fick ju positivt med dem p äl+8 eller 9 med dottern så därför vet jag det blir svårt att hålla hoppet uppe efter imorgon. Men mina bröst är så svullna och ömma! Helt galet. Visst brukar dem ömma efter äl men detta är väldigt mkt. Annars inga direkta symtom. Du?? Imorgon kommer förhoppningsvis mitt Predictor early men lär bränna av cb eller testlagret ändå imorgon bitti..
  • Skrutt 83

Så ledsen och besviken. Hade så mkt hopp för denna månad och tempkurvan ser exemplarisk ut. Tog cb på morgonen som även denna månad ger falskt hopp då det blir ett svagt svagt streck som uppkommer på en gång men är Spökstreck då testlagret visar tvärblankt. Är på äl+9 idag och inser att det bara är att ladda om för försök nr 6 efter mf i dec:

• Skrutt 83
    Freya18 skrev 2017-06-12 10:12:11 följande:

Jag har aldrig plussat med Testlagrets så vet inte hur vanligt det är med skuggor? Fick ett svagt, svagt streck imorse som syntes inom 10 minuter. Det är så svagt så det går inte och se om det finns färg i strecket. Jag har verkligen försökt analysera med mina hökögon, men nu ser jag streck överallt!

Måste även notera att jag blödde igår igen. Färskt blod rann hela dagen och kvällen. Blodet är tunnt som vatten, inga klumpar. Aldrig upplevt detta och det känns som att jag känner inte igen min egen kropp för tillfället.

Definitivt ett plus på äl+8!! Testlagret har visat väldigt tydligt och tidigt för mig när det varit något och inte visat Spökstreck någon gång. Du kan lita på det plusset! Stort grattis!!!!! För mig visar dem dessutom tydligare på em/kväll

Här kom mensen inatt så bara att ladda om igen.. nu går vi in på försök nr 6 sedan mf så känner mig ganska Depp.. kommer ta en paus från FL och bim -trådar ett tag tror jag, försöka fokusera på precis allt annat än bebisverkstad för tillfället då jag mår så dåligt av hela karusellen. Stort lycka till nu allesammans!
  • Skrutt 83
    Charlizee skrev 2017-06-12 15:08:55 följande:

Åh nej, fy vad tråkigt!!! Vad ledsen kag blir

Jag förstår dig, känner lite likadant...vill inte hela sommaren ska passera med fokus på gravid eller inte gravid. Ingen mens här än men kommer närsom tror jag...

Nej precis. Man vill ju kunna njuta och vara glad i sommar, inte leva i 2 veckors cykler med hopp och sen Depp. Låter ju väldigt lovande att mensen inte kommit!!!! Har du testat?? Åh vad jag hoppas på ett fint plus för dig nu denna månad
  • Skrutt 83
    Freya18 skrev 2017-06-12 17:13:58 följande:

Åh vad tråkigt! :( Skickar styrkekramar! Vet hur det känns och få negativa besked månad efter månad. Så orättvist. Jag tror att det är bra och ta paus lite då och då. Det brukar vi göra.

Jag vågar inte tro att testet är positivt än. Tog ett till nyss som jag inte kan ana någonting på. :( Jag får hålla ut till imorgon helt enkelt. Jag har hört så gott om Testlagrets graviditetstest och jag hoppas att stickan ökar om någon dag.

Tack för pepp, ja det känns rätt och väldigt skönt med en paus just nu, för hela familjens skull. Håller tummarna stenhårt för fint plus, har du testat något mer??
  • Skrutt 83
    Freya18 skrev 2017-06-13 16:17:39 följande:

Testade imorse och på eftermiddagen. Helt negativt. Strecket som dök upp igår var falskt positivt. Nu har jag bara en sticka kvar som jag sparar till helgen.

Men vad trist att höra :( håller tummarna stenhårt att du varav stor tidigt ute
  • Skrutt 83
    Charlizee skrev 2017-06-12 15:08:55 följande:

Åh nej, fy vad tråkigt!!! Vad ledsen kag blir

Jag förstår dig, känner lite likadant...vill inte hela sommaren ska passera med fokus på gravid eller inte gravid. Ingen mens här än men kommer närsom tror jag...

Hur har det gått för dig?? Hållit tummarna massor för dig och hpppas du fått ett fint plus
Svar på tråden BIM Juni 2017