BIM Juni 2017
Har inte använt ältest då det är första försöket så ha enbart gått efter en app :)
Har inte använt ältest då det är första försöket så ha enbart gått efter en app :)
Har bim på lördag :)
svagare, i principt blankt imorse :( känner mig supernere.... Är det sant att det kan vara starkare på kvällen/em? :(
Idag var jag hos gyn för första gången på länge, sökte för blödningsstörning och ville kolla hur allt såg ut. Besöket var otroligt givande och väldigt spännande, fick se mitt nästkommande ägg som bör släppa inom 3-4 dagar samt kolla livmoder och slemhinna och allt var toppen, en viktigt sak som gyn sa till mig att ägglossning sker ALLTID 14 dagar efter mensens sista dag, värt att hålla koll på !
Ni hade rätt Vilken fin 34års present. Fyller på fredag @):-
Men nej.
Ägglossingen är alltid 14 dagar innan mensens första dag. Det är därför vi med oreglbundna cykler har svårt att pricka rätt dagar.
Tiden mellan ägglossning är 14 dagar.
Börjat få halsbränna, men den verkar komma och gå lite som den vill, så det behöver inte betyda något direkt. Har fortfarande den där tyngdkänslan i livmodern. Testen är fortfarande extremt svaga eller negativa, så jag börjar tvivla. Även om inget är över förrän mensen kommer känns det inte som om det här är min månad. I sådana fall nya tag lagom till semestern och då jäklar!
Jag väntar på bim den 20 juni. Har inga direkta gravitetsyntomer forutom att jag har ont i nedre delen av ryggen plus en plusserande känsla i magen. Känner mig trött och hängig också.
Så lycklig just nu, testade med ett clearblue early nu på morgonen, ca 2 dagar innan BIM. Har försökt sedan missfallet i januari och kämpat för att få ägglossning (pco).
Good morning ladies!
Här kommer morgonens test, skitsvårt att se om det är svagt pos, spök eller smuts på testet.
Återstår att se! Fortsättning följer!
6 dagar till bim, äl + 8 eller 9