Inlägg från: Mariiieee |Visa alla inlägg
  • Mariiieee

BIM Juni 2017

Freya18 skrev 2017-06-08 11:39:26 följande:

Jobbar som uska på akuten. Vi tar gravtest på alla tjejer och kvinnor i fertil ålder. Sen hjälper jag gynläkaren vid gynekologiska undersökningar, olika behandlingar och om det har skett ett missfall. Det tar mycket på psyket och se när någon aborterar, men oftast så kommer kvinnorna in med helt ofarliga blödningar.

Spännande verkligen Förstår att det frestar på psyket när människor gör abort. Aaa okej många kommer in med ofarliga blödningar, skönt att höra

Jag jobbar som uska på en ortoped avdelning.
  • Mariiieee
    bananahpie skrev 2017-06-08 23:17:27 följande:

Bim på tisdag. Mensvärk utan mens sen några dagar men vågar verkligen inte tro nåt o bli besviken! :/ nån mer med bim nästa vecka?

Jag har BIM typ tisdag eller helgen. Lutealfasen har legat mellan 11-15dagar. Magkänslan säger att menscykeln kommer att vara kort den här gången. Typ så där 27dagar och att det blir en pojke hahaha kroppen är allt rolig ibland )
  • Mariiieee

Gårdagens test från eftermiddagen.

Morgonens test. Önskar att det hade varit starkare. Får göra som alla andra och köpa ett digitalt

• Mariiieee
    Annaivarson skrev 2017-06-13 10:30:29 följande:

Är ägglossning på g ? Den svaga rosa bredvid ett gravtest är från igår och den andra är från idag

Vart i din menscykel befinner du dig?
  • Mariiieee
    Milou3 skrev 2017-06-13 17:39:56 följande:

Grattis! Njut av bästa åldern och till plusset:)

PuLoha skrev 2017-06-13 17:44:55 följande:

Grattis!

Ulrika34 skrev 2017-06-13 17:46:30 följande:

Grattis

Tackar så mycket tjejer <3
  • Mariiieee
    ostarihavet skrev 2017-06-14 07:34:04 följande:

Good morning ladies!

Här kommer morgonens test, skitsvårt att se om det är svagt pos, spök eller smuts på testet.

Återstår att se! Fortsättning följer!

6 dagar till bim, äl + 8 eller 9

Ser absolut ett streck! Håller tummarna
  • Mariiieee
    Hejhejhejilc skrev 2017-06-14 06:00:10 följande:

Så lycklig just nu, testade med ett clearblue early nu på morgonen, ca 2 dagar innan BIM. Har försökt sedan missfallet i januari och kämpat för att få ägglossning (pco).

Ooo grattis!!!!
  • Mariiieee
    Ulrika34 skrev 2017-06-18 19:01:26 följande:

Satt och läste lite statistik idag, visserligen säger  sidor på nätet olika men usch vad deprimerande läsning. Jag som är 34 år har ca 20 % chans att ägget blir befruktat om en spermie lyckas pricka... och då ska man även lyckas pricka ägglossningen....

Häng inte läpp <3 Jag är nyss fyllda 34år och är gravid. Plussade för en vecka sedan.

Känner mig lika fertil som om jag vore 20år!
  • Mariiieee
    Ulrika34 skrev 2017-06-18 23:14:52 följande:

ja jag hoppas så innerligt att det ska hända mig också stort grattis till din gradivitet set första eller har du små sen innan. ?

Mitt tredje barn
  • Mariiieee
    Ulrika34 skrev 2017-06-19 17:23:55 följande:

Härligt! Hur gamla?

De är 12 och 9år gamla
  • Mariiieee
    Ulrika34 skrev 2017-06-23 14:03:26 följande:

Tänk att bebisverkstad skulle vara så krävande och känslomässigt jobbigt. Jag har 4 barn men dom fick jag alla under min 20 års era. Min äldsta är idag 13 år, en stor och fin kille och sen kom det raskt 3 små kottar i följd. Nu är jag snart 35 år och mannen är 40 och vi har försökt i 7 månader, jag var hos gyn i juni, va orolig för att något var fel på mig men efter ultraljud och blodprover så ser allt toppen ut. 

Nu är det 6 dagar kvar till BIM, maxade denna ägglossning och hade sex 5 dagar i följd, det var både spännande och jobbigt på samma gång, mannen höll på att få prestationsångest i sluttampen. 

Nu har jag tagit en CB+ men bara för att jag hade en hemma sen förra månaden, dumt nog är det över 5-6 dagar kvar till bim men jag kan fasiken inte hålla mig och självklart så syns det ett svagt + men är det pga att det är klassiska spökplusset eller är det svagt på riktigt? 

JAG BLIR TOKIG!

Har du bild?
  • Mariiieee
    Ulrika34 skrev 2017-06-23 16:13:55 följande:

Japp här kommer den! Får inte till skärpan riktigt

Ser ett streck cb verkar konstigt nog vara kända för spök. Men jag håller tummarna för att det är ett svagt begynnande plus!
    Ulrika34 skrev 2017-06-23 16:13:55 följande:

Japp här kommer den! Får inte till skärpan riktigt

Håller mina tummar för att det är ett plus på gång
Svar på tråden BIM Juni 2017